غیبت دیبالا در دیدار با ویارئال

یوونتوس که ثانیه های پایانی صدرنشینی را از آن خود کرده و در مرحله گروهی بالاتر از چلسی قرار گرفت، این هفته در لیگ قهرمانان مهمان ویارئال خواهد بود. شرایط در این باشگاه از حیث آمادگی بازیکنان چندان مساعد نیست و حالا یوونتوس اعلام کرد که پائولو دیبالا و دانیله روگانی به دلیل مصدومیت عضلانی حدود 10 روز از میادین دور خواهند بود.

هر دو نفر صبح امروز برای انجام آزمایشات در مرکز تمرینی باشگاه یوونتوس حضور داشتند و حالا بیانیه‌ منتشر شده توسط باشگاه موید آن است که پائولو دیبالا دچار کشیدگی عضله ران چپ شده است. دنیله روگانی نیز در جریان تساوی 1-1 روز جمعه سری آ مقابل تورینو از زمین خارج شد و آسیب دیدگی او نیز با کشیدگی عضله دو سر ران چپ تشخیص داده شد. زمان مورد انتظار برای بهبودی کامل این دو بازیکن حدود 10 روز است.

غیبت دیبالا در دیدار با ویارئال

در واقع این بیانیه بدان معناست که هم دیبالا و هم روگانی در دیدار روز سه‌شنبه لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال و همچنین دیدار بعدی سری آ با امپولی در 26 فوریه را از دست خواهند داد. غیبت جورجو کیه لینی در این دیدار قطعی بوده و بعید است لئوناردو بونوچی نیز شرایط قرار گرفتن در ترکیب را داشته باشد. بدین ترتیب یوونتوس چاره ای جز استفاده از ماتیس دی لیخت و البته دانیلو در قلب خط دفاعی خود در این مسابقه نخواهد داشت. همچنین فدریکو کیه زا نیز که هفته هاست مصدوم شده و تا ابتدای فصل بعد قادر به حضور در ترکیب بیانکونری نخواهد بود.