استایل گابریل پین در تمرینات استقلال+ عکس

روز گذشته، خنده‌های گابریل پین و قهقهه مربی ایتالیایی سکوت ورزشگاه آرارات را شکست. مربی ایتالیایی و دستیار فرهاد مجیدی در استقلال این روزها با سکوت و بدون حواشی یا خبری کارش را در تمرینات انجام می دهد و در خدمت تیمش است.

پین که رابطه خوبی نیز با بازیکنان دارد، در تمرینات با استقبال شاگردانش مواجه می شود و حتی با معدود کلمات فارسی که یاد گرفته است، با بازیکنان استقلال به صحبت می پردازد.

استایل گابریل پین در تمرینات استقلال+ عکس

مربی ایتالیایی که سابقه حضور در تیم ملی کشورش و سالها دستیاری چزاره پراندلی را نیز در کارنامه دارد، برخلاف سایر خارجی های فوتبال ایران، اصطلاحا سرش گرم کارش است و حتی علاقه چندانی نیز به گفت‌وگو با رسانه ها ندارد و این مسئله نشان از تمرکز این مربی باتجربه روی کارش و موفقیت استقلال دارد.

استایل گابریل پین در تمرینات استقلال+ عکس

پین که به همراه صالح مصطفوی مربیان معتمد فرهاد مجیدی به شمار می روند، در مسائل گوناگون به مشورت با سرمربی تیمشان پرداخته و باید این نکته را یادآور شد که از زمان حضور او روی نیمکت استقلال، توانسته است کمک حال مجیدی باشد و صدرنشینی مقتدرانه آبی پوشان در لیگ امسال، گواه این مسئله است.

باید دید تفکرات این مربی ایتالیایی و مشورت های فنی او به فرهاد مجیدی، در پایان فصل چه نتیجه ای خواهد داشت. او امیدوار است که بتواند در کنار سرمربی محبوب آبی ها، پس از سالها استقلال را به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند.