با بالاترین توان برای بقا می‌جنگیم

مرتضی حسین‌زاده که در نقل و انتقالات زمستانی از ویستاتوربین راهی پدیده مشهد شد درباره وضعیت این تیم می‌گوید: خیلی خوشحالم که در این بازی موفق به کسب برد شدیم. طلسم برنده نشدن ما شکسته شد و این مساله می‌تواند اعتمادبه‌نفس و امیدواری را در بین ما افزایش دهد. به این برد نیاز داشتیم و مطمئن هستم که قادر خواهیم بود در ادامه مسیر نیز اتفاقات مهمی را رقم بزنیم.

وینگر تکنیکی پدیده مشهد با اشاره به بازی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: جایگاه هر دو تیم در جدول به شکلی بود که به امتیاز این بازی نیاز داشتند. مسجدسلیمان تیم قدرتمندی است و مطمئنا جایگاه آنها هم اینجای جدول نیست و نتوانسته‌اند از فرصت‌های خود بهره ببرند. با این حال ما کاملا با انگیزه برد وارد زمین شده بودیم و مطمئن بودیم که اگر بخواهیم استارتی قدرتمند برای ادامه مسابقات بزنیم، اینجا و این بازی بهترین فرصت ماست. این برد را به فال نیک خواهیم گرفت و تلاش می‌کنیم تا در ادامه مسیر نیز بتوانیم با دستیابی به امتیازها از قعر جدول فاصله بگیریم.

با بالاترین توان برای بقا می‌جنگیم

حسین‌زاده درباره بقای این تیم می‌گوید: کار خیلی سختی پیش روی ما قرار دارد اما مطمئنا هیچ چیز غیرممکن نیست. تلاش خواهیم کرد و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم. فاصله امتیازی اینقدر زیاد‌ نیست اما کار خیلی سخت است. ما با بالاترین حد توان برای بقا خواهیم جنگید و امیدوارم بتوانیم مقابل هواداران مشهدی رو سفید شویم.

حسین‌زاده که در نیم فصل از ویستاتوربین به پدیده پیوسته در پایان گفت: برای هم‌تیمی‌های سابقم نیز آرزوی بهترین اتفاقات را دارم و امیدوارم ویستاتوربین نیز در ادامه فصل به آن چیزی که استحقاق آن را دارد دست یابد. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و واقعا در خیلی از بازی‌ها شایسته پیروزی بودیم. تمام تمرکزم الان روی پدیده مشهد است و امیدوارم در کنار هم‌تیمی‌هایم یک اتفاق مهم را به سرانجام برسانیم و امتیازهای لازم برای بقا را کسب کنیم.