برنامه تمرینی قوی‌ترین مرد جهان تغییر کرد

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، تیم ملی وزنهبرداری ایران که خود را برای حضور موفق در المپیک ۲۰۱۲ لندن آماده میکند در آخرین مراحل آمادهسازی از پایان هفته گذشته اردوی تدارکاتی خود را با حضور ۸ وزنهبردار در بجنورد همچنان ادامه میدهد.

این اردو در حالی در بجنورد ادامه دارد که اخبار خوشایندی از آن به گوش نمی‌رسید. از جمله این خبرها که می‌توانست شوک بزرگی برای ورزش کشورمان محسوب شود، مصدومیت بهداد سلیمی، وزنه‌بردار فوق سنگین و قوی‌ترین مرد جهان بود و حتی امکان داشت مصدومیت وی برای حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن مشکل‌ساز شده و چه بسا پیشرفت این آسیب‌دیدگی به از دست دادن المپیک منجر شود.

با اعلام سرمربی تیم ملی زانوی چپ بهداد سلیمی از ناحیه کشکک مشکل پیدا کرده و این مصدومیت او را اذیت می‌کرد و در مجموع درد زانو در تمرینات برای سلیمی مشکل ساز شده بود.

باقری که هفته گذشته از امکان خط خوردن سلیمی از ترکیب تیم ملی اعزامی به المپیک خبر داده بود در گفت و گوی تازه‌ای با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت قوی‌ترین مرد جهان گفت: شکل تمرینات بهداد سلیمی تغییر کرده و خیلی امیدوار هستیم وضعیت وی رو به بهبودی برود. در مجموع تمرینات بهداد سبک شده است و منتظر هستیم تا نتیجه‌اش را ببینیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت مصدومیت مرتضی رضاییان گفت: وی همچنان از ناحیه زانو مصدوم است. البته بحثخط خورد وی مطرح نیست و شاید با برطرف شدن مصدومیتش، رضاییان بین تیم اعزامی باشد.

باقری همچنین خبر از رفع مشکل مریضی نواب نصیرشلال داد و افزود: وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلویی ایران نیز پس از استراحت یک روزه برطرف شد و مشکل خاصی برای وی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی در پایان عنوان کرد: سجاد انوشیروانی نیز تمریناتش را دنبال میکند و از لحاظ مصدومیت وضعیتش به نسبت قبل از قهرمانی جهان بهتر است.