زمان خداحافظی رونالدو

کریستیانو رونالدو در تابستان اخیر بعد از سه فصل حضور در یوونتوس این تیم را ترک کرد و به منچستریونایتد بازگشت. با این حال اوضاع فوق ستاره پرتغالی در اولدترافورد خیلی فوق العاده پیش نرفته و همین موضوع باعث شده که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از جمع شیاطین سرخ در تابستان پیش رو به گوش برسد.

کریستیانو رونالدو حالا در مصاحبه ای درباره وضعیت خود و صحبت کرده است. او گفت: "دشوار است که بخواهم بگویم انتظارات زیادی از خودم ندارم زیرا من اکنون در باشگاهی هستم که این موقعیت را در اختیارم قرار داده تا جام‌های بیشتری ببرم. از این موضوع مطلع هستم که سال های زیادی از فوتبال من باقی نمانده است. شاید چهار، پنج سال دیگر باشد. دوست دارم در این مدت زمان به افتخارات بیشتری دست پیدا کنم.

زمان خداحافظی رونالدو

از طرفی این را هم می‌دانم که ۱۸، ۲۰ و ۲۵ سالگی شباهتی به ۳۵ سالگی به بعد ندارد. در این سن و سال این امکان وجود دارد که شما رقابت را به دیگران واگذار کنید اما من می خواهم تا پایان به جنگیدن ادامه دهم و خودم را در بالاترین سطح حفظ کنم."

رونالدو در ادامه گفت: "در چنین سن و سالی رقابت کردن هرگز کار آسانی محسوب نمی‌شود اما من نشان داده ام که این کار برای من راحت است چرا که هر سال آن را ثابت کرده‌ام و آمار و ارقام من این مسئله را نشان می دهد. واقعیت تغییر نمی کند بنابراین من از فرم که دارم کاملا راضی هستم. هنوز هم در حال گلزنی هستم، هم به تیم ملی و هم در منچستریونایتد کمک می کنم و به همین دلیل است که می خواهم به همین منوال ادامه دهم."