معرفی اعضای جدید کادرفنی تیم فوتبال تراکتور

ارطوغرول ساغلام ، سرمربی ترکیه‌ای که به عنوان جانشین زونیمیر سولدو در تیم فوتبال تراکتور معرفی شده و با مدیران این باشگاه به توافق ابتدایی رسیده است، امشب همراه با یک دستیار هم وطن خود برای انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به تبریز سفر خواهد کرد.

تمرین امروز تراکتور بعد از یک روز تعطیلی امروز زیرنظر وحید فاضلی که مدتی قبل به دلیل اختلاف با سولدو از کادرفنی تراکتور جدا شده بود برگزار شد و قرار است این مربی هم در جمع دستیاران مربی ترکیه‌ای فعالیت کند. 

معرفی اعضای جدید کادرفنی تیم فوتبال تراکتور

همچنین دینکا آلین، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی سال‌های اخیر تراکتور که از زمان سرمربیگری ساکت الهامی در کادرفنی این تیم حضور داشته است هم با نظر مدیران باشگاه در کادر فنی ساغلام فعالیت خواهد کرد.

البته محمد نصرتی که به عنوان گزینه دستیاری ساغلام درنظر گرفته شده اکنون در تهران حضور دارد. وی قرار است به زودی برای همکاری با تراکتوری‌ها با ساغلام و مدیران باشگاه صحبت‌های نهایی را انجام بدهد و در صورت توافق نهایی به تبریز سفر خواهد کرد.

در تمرین امروز تراکتور سعید واسعی که با نظر سولدو از تیم کنار گذاشته شده بود هم شرکت کرد. اکبر ایمانی هم که در بازی با پیکان در لیست تیم تبریزی قرار نگرفت، در این تمرین مانند دیدار دوستانه پنجشنبه هفته قبل تراکتور و آرتام حاضر شد.