چرا پرسپولیس امسال دچار مشکل برای قهرمانی شده است؟

ناصر ابراهیمی درباره وضعیت پرسپولیس و بیشتر شدن فاصله امتیازی این تیم با استقلال در صدر جدول اظهار داشت: پرسپولیس پنج فصل پشت سر هم قهرمان لیگ برتر شده و باید دید امسال مشکل کجاست که تکرار این عنوان به خطر افتاده است. در وهله اول، مشکل مدیریت است و مشکل دوم مسائل مالی و بودجه که کار را سخت کرده است. بازیکن نباید به فکر پول و قراردادش باشد ولی این موضوع اکنون پرسپولیس را آزار می‌دهد. سال‌هاست که نمایش خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها راه افتاده و آب هم از آب تکان نخورده و این هم وضع باشگاه‌های ماست. فصل به فصل و روز به روز وضعیت بد‌تر می‌شود و امسال به اوج خودش رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت استقلال عنوان کرد: الان استقلال روی دور بردن است. این تیم، خوب بازی نمی‌کند ولی یک بر صفر، یک بر صفر در حال برنده شدن است. این در حالی است که استقلال بازی‌های تقریباً  آسانش را انجام داده و هنوز بازی‌های سختش مانده است. هر چند تمام تیم‌ها دوست دارند مقابل استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرند و این شرایط روحی و روانی روی عملکرد فنی حریفان تاثیر می‌گذارد و نمی‌توان گفت این دو تیم در بازی‌های‌شان کار ساده‌ای خواهند داشت.

ناصر ابراهیمی

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه «برای معرفی چهره قهرمان لیگ برتر، 5 بازی آخر لیگ خیلی سرنوشت‌ساز است» گفت: اگر پرسپولیس در دربی 26 اسفند شکست بخورد می‌توان گفت، استقلال 70 درصد راه قهرمانی را طی کرده ولی در غیر این صورت نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. 5 امتیاز اختلاف بین دو تیم مسئله‌ای نیست و با یک برد و باخت خیلی چیز‌ها عوض می‌شود.

ابراهیمی درباره دیدار پرسپولیس با مس رفسنجان گفت: به محمد ربیعی تبریک می‌گویم که تیم خیلی خوبی دارد. مس قرص و محکم بازی می‌کند و هیچ حریفی مقابل این تیم کار ساده‌ای ندارد. پرسپولیس مقابل این تیم پرتلاش و سختکوش کار خیلی سختی دارد و در صورت پیروزی می‌تواند گام بلندی برای ادامه مسیر بردارد.