علیزاده:پرسپولیس خوب بازی کرد

  علی علیزاده بعد از شکست مس رفسنجان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. آنها خوب بازی کردند و متاسفانه باختیم.

وی در خصوص اینکه چرا عملکد مس در این دیدار خوب نبود گفت: بازیکنان ما خوب بازی کردند. از نظر فنی آقای ربیعی صحبت خواهد کرد ولی در جلسه کمیته فنی می نشینیم و صحبت می کنیم.الان اعصاب‌ من خرد است ولی ان‌شااله در بازی بعدی جبران می‌کنیم.

معاون باشگاه مس در خصوص مشکلتی که قبل از بازی در جایگاه ویژه رخ داده بود گفت:یک ناهماهنگی ایجاد شد که از بچه‌های شورای تامین تشکر می‌کنم. قرار بود سعد محمدی در جایگاه بنشیند ولی با هماهنگی این مشکل حل شد.

علیزاده:پرسپولیس خوب بازی کرد

علیزاده در خصوص وضعیت ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان عنوان کرد:  گفته‌اند زمین اصلی ما شهریور ماه آماده می شود. فکر می‌کنم بازی با ذوب آهن را بتوانیم در زمین شماره 2 که رل پهن شده برگزار کنیم اما تصور می‌کنم بازی های ما بعد از عید به رفسنجان منتقل شود.

وی در خصوص اینکه ظاهرا هزینه درمان محمد انصاری به وی پرداخت نشده است گفت: بله اما هزینه درمان او را می‌دهیم و هیچ مشکلی با او نداریم. نمی دانم چرا این سوال حاشیه‌ای را پرسیدید. ما دوست داریم او دوباره تمرین کند ولی خودش حرف‌های دیگری می‌زند. باید بنشینیم و با او تفاهم کنیم.