اولین خرید تابستانی بارسلونا+ عکس

بارسلونا برای فصل تابستان تمرکز خود را روی جذب بازیکنان آزاد قرار داده و نام آندریاس کریستنسن ، مدافع معمولا نیمکت نشین چلسی در لیست خرید ژاوی قرار گرفته است. ضعف بارسلونا در خط دفاعی و ثبت کلین شیت  در فصل جاری باعث شده این تیم حداقل برای خرید یک مدافع میانی در تابستان اقدام کند.

 قرارداد فعلی آندریاس کریستنسن با چلسی در پایان فصل به اتمام می رسد و آبی های لندن هنوز نتوانسته اند بر سر تمدید این بازیکن به توافق برسند. بنابراین او می تواند از همین حالا برای انتقال آزاد در تابستان، با هر باشگاهی پیش قرارداد امضا کند. نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد کریستنسن یکی از اهداف اصلی اینتر در فصل تابستان است، اما به نظر می رسد بارسلونا در آستانه امضای قرارداد و توافق نهایی با این مدافع 25 ساله قرار دارد. 

اولین خرید تابستانی بارسلونا+ عکس

مذاکرات بین دو طرف چندین ماه است آغاز شده و به نظر مدیر برنامه اطرافیان آندریاس کریستنسن با بارسلونا به توافق شفاهی دست یافته است. این مدافع دانمارکی با قراردادی چهار ساله راهی نوکمپ شده و از ابتدای فصل بعد در لالیگا و زیر نظر ژاوی بازی خواهد کرد. با این حال، کریستنسن قبل از آخرین دیدار با مدیران چلسی، قرارداد خود با بارسلونا را رسمی نخواهد کرد و روی کاغذ، این تیم لیگ برتری هنوز فرصت دارد آندریاس کریستنسن را متقاعد به ماندن کند. البته به نظر اینتر و بارسلونا نیز برای خرید فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی مبارزه خواهند کرد و اینجا نیز باشگاه اسپانیایی شانس بیشتری برای جذب بازیکن آزاد میلان در پایان فصل دارد.