واکنش یوفا به تصمیم جدی 10 باشگاه برای آغاز دوباره سوپرلیگ

سال گذشته سوپرلیگ با حمایت 12 باشگاه آغاز شد و تنها 48 ساعت زمان نیاز داشت تا با اعتراض هواداران و فشار رسانه‌ها و یوفا این پروژه زمین بخورد.

در ادامه برخی‌ تیم‌های ابراز تاسف کردند و از این رقابت بیرون کشیدند ولی رئال مادرید به همراه بارسلونا و یوونتوس در این رقابت ماند و برای آغاز دوباره این لیگ برنامه ریزی کرد.

طبق گزارش رسانه‌ها امشب 10 باشگاه برتر اروپا قصد دارند سوپرلیگ را با فرمتی جدید آغاز کنند و دوباره آن پروژه از سر گیرند.

واکنش یوفا به تصمیم جدی 10 باشگاه برای آغاز دوباره سوپرلیگ

باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا ، اتلتیکومادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، لیورپول، یوونتوس، میلان و اینتر در این رقابت حضور خواهند داشت و همین مسئله باعث شده تا واکنش یوفا را به همراه داشته باشد.

هنوز از کم و کیف کار خبری نیست و انتظار می رود امشب آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس از پروژه جدید سوپرلیگ رونمایی کند.

یوفا در واکنش به احتمال آغاز دوباره سوپرلیگ اظهاراتی تند به ثبت رساند و باشگاه‌ها را تهدید کرد که اگر وارد این رقابت شوند برای همیشه از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته خواهند شد.

الکساندر چفرین گفت: سال گذشته آنها در میانه پاندمی کرونا تصمیم گرفتند که سوپرلیگ را آغاز کنند و الان در میانه جنگ دوباره می‌خواهند این رقابت را شروع کنند. فکر می‌کنم آنها در یک جهان موازی زندگی می‌کنند. باید بگویم سوپرلیگ با فوتبال کاملا متفاوت است و من خسته شده‌ام انقدر در خصوص این پروژه کاملا دور از فوتبال حرف زدم.

وی ادامه داد: اگر تیمی بخواهد در سوپرلیگ بازی کند، دیگر نمی‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود. یکی از اعضای تشکیل دهنده سوپرلیگ در آن زمان با من تماس گرفت و شخصاً عذرخواهی کرد ولی اکنون دوباره قصد دارد آن را آغاز کند.

باید دید امشب چه اتفاقاتی در خصوص سوپرلیگ و یوفا رخ خواهد داد.