خودمان را برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مهیا کرده ایم

محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: سعی کردیم بعد از باخت هفته گذشته که مقابل پرسپولیس داشتیم بتوانیم ریکاوری مناسب از لحاظ ذهنی و جسمی داشته باشیم و خودمان را برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مهیا کنیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل نفت برای ما پراهمیت است روند تیم نفت مسجد سلیمان را رو به جلو و خوب می‌بینیم نسبت به بازی که هفته گذشته مقابل آلومینوم اراک داشتند.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: آقای فکری را خیلی وقت است، می‌شناسم و بسیار زیاد برای من قابل احترام است، به دلیل اینکه از لیگ دسته دوم مقابل هم تقابل داشتیم و تا امروز جزو کسانی است که با توجه به اینکه از فوتبالیست‌های بسیار ارزنده بود مراحل مربی‌گری را پله‌ پله طی کرد و فکر می‌کنم می‌شود با آقای فکری برای آینده نفت مسجد سلیمان دورنمای خوبی متصور بود.

خودمان را برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مهیا کرده ایم

ربیعی تصریح کرد: اول امیدوارم با تدبیر و برنامه‌ریزی که داریم، بتوانیم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. آرزوی سلامت برای هر دو تیم دارم و امیدوارم فارغ از هرگونه موارد حاشیه‌ای شاهد یک فوتبال خیلی خوب باشیم و در انتها تیمی که محق است بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

وی در خصوص بازیکنان غایب فردا خاطرنشان کرد: یونس اکبرپور را به‌دلیل مصدومیت نداریم و عقیل کعبی هم به‌دلیل چهاکارته بودن در اختیار نخواهیم داشت.