ساغلام: حتما باید با پیروزی از زمین خارج شویم

ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتورسازی در صحبت های پیش از بازی فردا با پدیده گفت: من بعد از چهار سال به تراکتور بازگشتم و در چهار سال گذشته خاطرات خوبی با این تیم داشتیم و عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته بودیم و با این خاطرات خوب به تبریز بازگشتم.

وی افزود: متاسفانه شرایط تیم زیاد خوب نیست. ولی در بازی با سپاهان دیدید که بازیکنان اصلا به این شرایط راضی نیستند، در تلاشند که  هرچه سریعتر تیم از این شرایط رها شود.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازی پیش رو بازی بسیار سختی است چرا که پدیده می‌خواهد برای جدا شدن از انتهای جدول امتیازی را از دست ندهد ولی ما هم تراکتور هستیم و برای اینکه وضعیتمان را بهبود ببخشیم و خودمان را به جایگاه بالا بکشیم حتما باید با پیروزی از زمین خارج شویم.

ساغلام: حتما باید با پیروزی از زمین خارج شویم

وی افزود: هدف ما کسب حداکثر امتیاز است و امیدوارم به این هدف دست یابیم، چهار روزی را با تیم کار کردیم تا حدی که زمان اجازه داده دستورات تاکتیکی را سعی کردیم در تیم پیاده کنیم ولی به زمان بیشتری نیاز داریم و با دست بسته وارد زمین نمی‌شویم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: تفاوت‌هایی را بعد از بازگشتم در تیم تراکتور مشاهده کردم، این تیم دچار تغییرات ساختاری شده و از نظر زیرساخت و تکنولوژی بسیار پیشرفت خوبی داشته و در مورد لیگ هم می‌توان گفت تفکر مدرنی کم کم در حال تزریق و عملی شدن است. سعی خواهم کرد در دورانی که در تراکتور هستم بازیکنان را در حد فوتبال مدرن آماده کنیم تا هواداران مانند چهار سال گذشته از تماشای بازی‌ها لذت ببرند. چرا که طرفداران تراکتور لایق بهترین‌ها هستند.

وی افزود: برای بازی فردا محروم نداریم. اما عبدالله حسینی، دهقانی، مسلمی‌پور و  ثاقبی‌ در بازی فردا تیم را همراهی نمی‌کنند.

ارطغرل ساغلام تاکید کرد: هواداران ما اصلا نگران نباشند ما شب و روز کار می کنیم تا تیم را از این جایگاهی که هست جدا کنیم. در آینده شاهد بازی‌هایی خوبی خواهند بود تا تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.