شاگرد قدیمی شکست ناپذیر کنونی؛ تقابل دوباره فرهاد با ژنرال

در جریان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر ، دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان، روز یک‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

شکست ناپذیری فرهاد مقابل قلعه نویی ادامه دارد؟

یکی از نکته‌های مهم و قابل توجه این مسابقه، حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی گل‌گهر در این مصاف است. قلعه‌نویی که یکی از مهم‌ترین پیشکسوتان و سرمربیان پیشین آبی پوشان پایتخت است، بارها در قامت سرمربی تیم‌های مختلف در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال رفته است.

قلعه‌نویی ۴ بار با تیم گل‌گهر به مصاف استقلال رفته است که ۳ بازی با نتیجه شکست و یک بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

هم‌چنین این سرمربی کهنه‌کار ۹ بار با تیم سپاهان با استقلال مصاف داشته که سهم او در این بازی‌ها، ۲ پیروزی، ۵ شکست و ۲ تساوی بوده است. او با تراکتور ۶ بار به مصاف استقلال رفته است که ۳ بازی با شکست به پایان رسیده است و دو بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی پایان یافته است.

ذوب آهن دیگر تیم قلعه‌نویی برای مصاف با استقلال بوده است. او با ذوب آهن ۲ بار به مصاف استقلال رفته است که یک بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه شکست تمام شده است. مس کرمان نیز آخرین تیم قلعه‌نویی است که با آن با استقلال روبه‌رو شده است که یک بازی با نتیجه پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است. در مجموع امیر قلعه‌نویی ۲۲ بار با تیم های مختلف به مصاف استقلال در رقابت‌های لیگ برتر رفته است که ۶ برد، ۶ تساوی و ۱۱ باخت حاصل عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

شاگرد قدیمی شکست ناپذیر کنونی؛ تقابل دوباره فرهاد با ژنرال

رکوردش را جلوی چشمانش بزن!

یکی دیگر از رکوردهایی که همچنان مجیدی و شاگردانش به دنبال آن هستند، رکورد شکست ناپذیری در طول یک فصل است که بهترین عملکرد را در این زمینه، سپاهان امیر قلعه‌نویی در لیگ دهم داشته است.

نگاهی به ادوار گذشته رقابت‌های گذشته لیگ برتر، نشان می‌دهد که بهترین آمار شکست ناپذیری در یک فصل متعلق به سپاهان امیر قلعه‌نویی است. زردپوشان اصفهانی در فصل ۹۰-۸۹ از هفته هشتم تا هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، بازی‌های خود را بدون باخت سپری کردند که این روند باعث شد تا این تیم ۲۱ بازی بدون باخت را در کارنامه خود ثبت کند.

با این حال مجیدی در یک قدمی این رکورد قرار دارد و نکته جالب این مساله، دیدار استقلال و گل‌گهر و تقابل فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر است. قلعه‌نویی در این بازی به نوعی می‌تواند رکورد را تقدیم استقلال مجیدی کند و در کنار یکدیگر به عنوان شکست‌ ناپذیرترین تیم‌های لیگ‌برتری در طول تاریخ این مسابقات قلمداد شوند.