به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، نشست اتحادیه فوتبال باشگاههای ایران به منظور تشکیل اتحادیه مربیان صبح امروز در محل این اتحادیه با حضور ۳۶ نفر از مربیان فوتبال ایران آغاز شد.

ابتدا عزیز محمدی در مورد اهداف تشکیل این اتحادیه و چگونگی اداره آن توسط مربیان توضیحاتی را ارائه کرد و پس از آن مربیان به بیان نظرات خود در مورد تشکیل اتحادیه مربیان پرداختند.

فیروز کریمی، ناصر ابراهیمی، حمید درخشان، فرهاد پورغلامی، رسول کربکندی، صمد مرفاوی، سید مهدی حیدری، علی اصغر مدیرروستا، مهدی فنونی‌زاده، اکبر میثاقیان، ابراهیم زاده، بهمن فروتن، فرهاد کاظمی و امیر قلعه‌نویی به همراه تعداد دیگری از مربیان در این نشست حضور داشتند.

امیر قلعه‌نویی با ۴۵ دقیقه تاخیر وارد جلسه شد. بیشتر مربیان در صحبت‌های خود به این نکته تاکید داشتند که اگر اتحادیه مربیان تشکیل شود، آیا با فدراسیون فوتبال دچار مشکل نمی‌شود که عزیز محمدی رئیس اتحادیه فوتبال در صحبت‌های خود نگرانی آنها را برطرف کرد و گفت: تشکیل این اتحادیه پیشنهاد فدراسیون فوتبال بوده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

در پایان برای انتخاب اعضای کانون مربیان رایگیری صورت گرفت و فیروز کریمی با ۳۳ رای، حسین فرکی با ۳۲ رای، امیر قلعهنویی با ۳۱ رأی، رسول کربکندی با ۳۱ رای، منصور ابراهیمزاده با ۲۹ رای و علی روزبهانی با ۲۹ رای به عنوان اعضای اصلی کانون مربیان و حمید درخشان با ۲۴ و بهمن فروتن با ۲۳ رای به عنوان دو عضو علیالبدل انتخاب شدند.