سعی می کنیم دوباره تراکتور را از انتهای جدول بالا بکشیم

ارطغرل ساغلام بعد از تساوی تراکتور مقابل شهرخودرو در نشست خبری، اظهار داشت: بازی بیرون از خانه را در مشهد برابر کردیم، شهرخودرو آخر جدول است و بازی بدون گل تمام شد. می‌دانستیم بازی سختی است . آنها می‌خواستند این بازی را ببرند تا برای ماندن در لیگ امیدوار باشند. برای اینکه ببرند تلاش زیادی داشتند و با تمام وجود بازی کردند. گفتن این برای من ساده نیست اما متاسفانه که دوباره به تراکتور آمدیم سعی می‌کنیم تیم را از انتهای جدول بالا بکشیم. ما هم می‌خواستیم بازی را ببریم و 3 امتیاز را بگیریم. موقعیت‌هایی هم به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: اگر بعضی از مسائل را اتفاقی ندانیم، زندگی گاهی مسائلی را برای انسان تکرار می‌کند. زمانی که پیش از این کارم را با تراکتور آغاز کردم در مشهد با سیاه‌جامگان بازی داشتیم و اگر اشتباه نکنم این تیم در پایین جدول قرار داشت. بازهم به مشهد آمدیم و بازی بیرون از خانه را انجام دادیم، تیمی که پایین جدول قرار دارد. موقعیت پنالتی اول را اگر به گل تبدیل می‌کردیم بازی کاملا متفاوت می‌شد. حریف ما هم موقعیت‌هایی داشت. 

سعی می کنیم دوباره تراکتور را از انتهای جدول بالا بکشیم

وی با اشاره به مشکلات تیم، یادآور شد: به هر حال تیم ما یکسری کمبودهایی دارد که شما هم به عنوان اشخاصی که کار را دنبال می‌کنید با آن آشنا هستید. به خصوص در کار دفاعی اشتباهاتی داریم، در بخش هجومی و ایجاد موقعیت مشکل داریم. از نظر بدنی هم تیم باید بهتر می‌شد. طرفداران می‌توانند در موردی که می‌گویم مطمئن باشند؛ همانطور که قبلا در زمان کوتاهی تیم را بالا کشیدیم و فوتبال تماشاگرپسند ارائه کردیم این بار هم سعی می‌کنیم کم و کاستی‌ها را از بین ببریم و تیمی باشیم که فوتبال زیبا ارائه می‌کنیم، طرفداران را خوشحال می‌کنیم و در کوتاهترین زمان تیم را از این رده بالا بکشیم.

سرمربی خارجی تراکتور درباره اینکه بازیکنان شما اسم‌های بزرگی دارند اما نتایج کسب شده با اسامی تضاد دارد، خاطرنشان کرد: قبلا هم روی این موضوع اشاره کردم. نتایج ضعیفی که گرفتیم تیم را تحت تاثیر قرارداده و در این شرایط بودن و استرس اینکه تیم پایین برود بسیار سخت است. کار ما از بُعد تاکتیکی و بدنی خواهد بود اما کاری که در این مدت باید انجام دهیم این است که از نظر روانی روی بچه‌ها کار کنیم تا از این وضعیت خارج شویم و این فشاری که روی آنهاست را کم کنیم. واقعیت این است فوتبال بازی‌ نیست که توسط اسامی بتوان آن را انجام داد بلکه واقعیت‌هایی دارد که باید در زمین اجرا کنیم.