اظهارات نکونام پس از باخت تیمش مقابل ذوب آهن

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن، اظهارداشت: شروع خوبی در بازی داشتیم و به گل رسیدیم اما همین شروع خوب به ما ضربه زد چون بچه ها بعد از اینکه بعد از بازی با پرسپولیس سوپرجام را بردیم و نتایج قابل قبولی بود، اشتهای پیشرفت و جایگاه بهتر شدن را از دست دادند. روی پاس ساده حریف اعتماد به نفس گرفت و به خاطر 2 اشتباه بچگانه تحت فشار بودیم. بچه‌ها مغرورانه بازی کردند و بین دو نیمه به آنها گفتم هر کسی تلاش کند به موفقیت می‌رسد. نیمه دوم بازی را بهتر شروع کردیم، کنترل بازی دست ما بود.

سرمربی فولاد گفت: 2-3 دقیقه بعد از گل تحت فشار بودیم و به خاطر اشتباهاتی که داشتیم باختیم اما در حالت عادی چنین اشتباهاتی نداشتیم. به بازیکنانم گفتم و تاکید کردم اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند وهر تیمی بهتر باشد برنده خواهد بود. همه فوتبالیست‌ها الان در ایران تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسند. 

اظهارات نکونام پس از باخت تیمش مقابل ذوب آهن

وی خاطرنشان کرد: نیمه دوم بازی را بهتر شروع کردیم و بازی تحت کنترل ما بود. نیمه اول زمانی گل خوردیم که می‌توانستیم گل دوم را بزنیم که اگر می‌زدیم هیچ اتفاقی نمی‌افتاد چون بازی را خوب انجام می‌دادیم. نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و می‌دانستیم باید حواس‌مان جمع باشد که گل نخوریم اما و روی اشتباه فردی حریف استفاده کرد و به گل رسید. بعد از آن حریف برای محافظت از گلش دفاع کرد و این پایانی برای طلسم فولاد بود. 

نکونام با ابراز ناراحتی از شکست تیمش، اظهار داشت: ناراحتم نه از این که باختیم، اگر بازی‌های دیگر می‌باختیم شاید مستحق بودیم اما امروز مستحق باخت نبودیم. ذوب آهن خوب بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم اما ما به خودمان باختیم چون تیم مان با غرور بازی کرد و من قطعا مقصر هستم. باید بازیکنان را آگاه می کردم و امروز هم گفته بودم. قبل و بعد از بازی تاکید کرده بودم که تیم من هر جوری بازی کند حق ندارد با غرور بازی کند اما متاسفانه امروز تیم ما درگیر غرور شد. بازی که می‌شد در جدول شرایط بهتری داشته باشیم، باختیم و 3 امتیاز را از دست دادیم.