ضرر بزرگ مالی لواندوفسکی بابت حمایت از اوکراین!

از ابتدای حمله روسیه به اوکراین ، رابرت لواندوفسکی بارها در این رابطه واکنش نشان داده و مخالفت خود را با ادامه جنگ در کشور نزدیک لهستان ابراز کرده است. شرکت فناوری چینی هواوی در این مدت به روسیه کمک کرده است تا شبکه اطلاعاتی خود را در برابر حملات سایبری اوکراین حفظ کند و به همین علت رابرت لواندوفسکی قرارداد تجاری خود را با این کمپانی مشهور فسخ کرده است.

لواندوفسکی در سال‌های اخیر سفیر جهانی برند هواوی بوده و هدف این شرکت از همکاری با ستاره لهستانی، گسترش فروش و شهرت در اروپا بوده است.این قطع همکاری برای رابرت لواندوفسکی حدود پنج میلیون یورو در سال هزینه داشته، اما او تصمیم خود را در این رابطه قطعی کرده است.

توماش زاویسلاک، مشاور این بازیکن 33 ساله به خبرگزاری فرانسه گفت: "امروز تصمیم گرفتیم که همکاری رابرت لواندوفسکی و برند هواوی را پایان دهیم. اجرای کلیه خدمات تبلیغاتی از سوی ما به حالت تعلیق در خواهد آمد."

ضرر بزرگ مالی لواندوفسکی بابت حمایت از اوکراین!

لواندوفسکی از همان ابتدای حمله نظامی روسیه، بارها در حمایت از مردم اوکراین صحبت کرده است. همچنین این بازیکن در تاریخ ۲۶ فوریه و در دیدار بایرن مقابل آینتراخت فرانکفورت بازوبند کاپیتانی آبی و زرد را بر بازو بست. او همچنین بارها از تصمیم فدراسیون فوتبال لهستان برای تحریم دیدار پلی‌آف جام جهانی با روسیه در تاریخ 24 مارس نیز حمایت کرد.