کاپیتان پرسپولیس در دربی کدام بازیکن است؟

دربی پایتخت که خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند می تواند قهرمان لیگ بیست و یکم را تعیین کند درحالی روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود که هنوز تکلیف کاپیتان اول پرسپولیس معلوم نیست! گزینه های کاپیتانی سرخ‌ها در دربی را بررسی می کنیم.

سید جلال حسینی؛ استراحت یا خروج از لیست اصلی؟

یکی از تصمیمات عجیب و درعین حال مهم یحیی گل محمدی در بازی با نفت خط زدن سیدجلال حسینی از لیست بازی بود. کاپیتان اول پرسپولیس در حالی از لیست بازی با نفت مسجد سلیمان خط خورد که خیلی ها حامد لک را اصلی ترین عامل شکست سرخپوشان تهرانی خواندند اما ظاهرا یحیی گل محمدی اعتقاد داشت سید جلال حسینی را تیم را عقب برده و نتوانسته است به خوبی خط دفاع را رهبری کند.

البته برخی از هواداران خوشبین پرسپولیس بر این باورند که سرمربی این تیم به کاپیتان ۴۰ تیمش در دیدار با نفت مسجد سلیمان استراحت داده تا برای دربی آماده شود اما فراموش نباید کرد سید جلال حسینی در بازی رفت برابر استقلال حتی یک دقیقه هم به بازی گرفته نشد!

امید عالیشاه؛ کاپیتان دوم هم نیمکت نشین است

درصورتی که سید جلال حسینی در ترکیب اصلی قرار نگیرد قاعدتا باید بازوبند کاپیتانی به امید عالیشاه برسد. کاپیتان دوم پرسپولیس اما هنوز یک بازیکن ۹۰ دقیقه ای نیست و پس از طی کردن دوران نقاهت از دقیقه ۷۲ بازی با نفت مسجد سلیمان وارد زمین شد. امید عالیشاه به احتمال فراوان دربی را از روی نیمکت آغاز می کند ولی با توجه به سابقه گلزنی به استقلال در نیمه دوم به عنوان بازیکن ذخیره به بازی گرفته خواهد شد.

کمال کامیابی نیا؛ در سایه درخشش رضا اسدی؟!

رضا اسدی دو گل به نفت مسجد سلیمان زد تا کار برای بازگشت کاپیتان سوم پرسپولیس به ترکیب اصلی سخت تر شود. گرچه در دربی های گذشته همواره حضور یا غیبت کمال کامیابی نیا تأثیرگذار بوده اما باید دید یحیی گل محمدی از دبل هافبک شماره ۸ تیمش چشم پوشی می کند یا نه؟ اگر کمال کامیابی نیا در زمین باشد و سید جلال و عالیشاه روی نیمکت آن گاه بازوبند کاپیتانی بر بازوی شماره ۱۱ پرسپولیس بسته خواهد شد.

وحید امیری؛ اولین کاپیتانی شماره ۱۹ در دربی!

این احتمال هم وجود دارد که وحید امیری همچون دیدار با نفت مسجد سلیمان بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو ببندد. نیمکت‌نشینی و غیبت ۳ بازیکن مورد اشاره در دربی می تواند وحید امیری را برای اولین بار کاپیتان پرسپولیس در دیدار با استقلال تهران کند.

بستن بازوبند توسط امیری در دیدار با نفت مسجد  سلیمان خوشیمن بود و با یک پیروزی امیدوار کننده قبل از دربی همراه شد. حالا به نظر شما روز پنج شنبه و در دیدار حساس مقابل شاگردان فرهاد مجیدی باز هم بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به وحید امیری خواهد رسید؟