شرایط استقلال در آستانه دربی از زبان برهانی

آرش برهانی در خصوص آخرین شرایط استقلال در آستانه دربی پایتخت به خبرنگار ما گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و برای هر دو تیم بسیار مهم است. با این وجود آنطور که مسلم است استقلال در این هفته‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته، با شایستگی صدرنشین است و می‌تواند با کسب نتیجه مناسب گام مهمی به سوی قهرمانی بردارد.

برهانی در خصوص تغییرات استقلال در نیم فصل دوم گفت: به نظرم باشگاه در این مقطع عملکرد فوق العاده‌ای داشت. خواسته کادر فنی جذب یک هافبک طراح و بازیساز بود که آمانوف ازبک به‌خدمت گرفته شد و توانایی خودش را در این هفته‌ها به‌خوبی نشان داده است. در جناح راست حردانی جذب شد که یک مهره ثابت و قابل اعتماد برای تیم محسوب می‌شود و در خط دفاع هم سیلوای برزیلی، همه شاخصه‌های مورد نظر را دارد.

شرایط استقلال در آستانه دربی از زبان برهانی

مهاجم سابق استقلال ادامه داد: اینکه بعد از جدایی دو مدافع تاثیرگذار استقلال این بازیکن به‌خدمت گرفته شد اقدامی به موقع، هوشمندانه و کاملا حرفهای بود. سیلوا استانداردهای یک مدافع کامل را در همین بازی اول به‌خوبی نشان داد و خیال هواداران و کادر فنی را راحت کرد.

او در پایان پیرامون برخی حاشیه‌های اخیر و مصاحبه‌های پیشکسوتان این باشگاه خصوصا بعد از اظهارات علیرضا منصوریان در خصوص فرهاد مجیدی گفت: منصوریان و مجیدی هر دو بازیکنان بزرگ و چهره‌های محبوب هواداران هستند. فکر نمی‌کنم هیچ پیشکسوتی از مجموعه استقلال در این مقطع خواسته و آرزویی به جز قهرمانی داشته باشد. پیشکسوتان به استقلال آرامش می‌دهند و می‌توانند حامی و قوت قلب مجموعه باشگاه، بازیکنان و کادر فنی باشند. 

برهانی در پایان افزود: به اعتقاد من در این مقطع وظیفه همه اعضای خانواده بزرگ استقلال، حمایت تمام قد از تیمی است که روز به روز به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود و می‌تواند انتظار و آرزوی هواداران را برآورده کند. بر این اساس امیدوارم تا پایان فصل چنین جنجال‌ها و حاشیه‌هایی در اطراف استقلال ایجاد نشود و با تمرکز، به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.