حمایت لوئیس سوارز از لیونل مسی و نیمار

لوئیس سوارز که زمانی در تیم بارسلونا به همراه لیونل مسی و نیمار مثلث هجومی MSN را تشکیل می‌داد، پس از این که ۲ هم تیمی سابقش توسط هواداران تیم پاری سن ژرمن مورد بی احترامی قرار گرفتند با انتشار پیامی به حمایت از آن‌ها پرداخت.

در جریان دیدار روز یکشنبه پاری سن ژرمن برابر بوردو، هواداران تیم پاریسی که از شکست تیمشان مقابل رئال مادرید و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ناراحت بودند، مسی و نیمار را هو کردند و هر وقت این دو بازیکن صاحب توپ می‌شدند، سوت ممتد می‌زدند.

سوارز تصویری که قهرمانی لالیگا را با بارسلونا در سال ۲۰۱۶ نشان می‌داد، منتشر کرد و در کنار آن نوشت: "مثل همیشه، فوتبال بدون حافظه".

"همیشه در کنار شما هستم، خیلی دوستتان دارم! "

این سه بازیکن اهل آمریکایی جنوبی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در نیوکمپ با هم بازی می‌کردند و در سال ۲۰۱۵ سه گانه را به دست آوردند و سپس دومین قهرمانی متوالی لیگ را در سال بعد به آن اضافه کردند.

حمایت لوئیس سوارز از لیونل مسی و نیمار

هر سه اکنون بالای ۳۰ سال دارند، اما پس از آن موفقیت در سال ۲۰۱۵ هیچ قهرمانی دیگری در لیگ قهرمانان اروپا به دست نیاورده اند، اگرچه سوارز با اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شده و نیمار ۸ عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را در پاریس به دست آورده است.