تا بودجه ورزش ارتقاء پیدا نکند، مشکلات حل نمی‌شود

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در جمع کشتی گیران ملی پوش گفت: با توجه به گزارشی که رئیس فدراسیون کشتی دادند، مشخص است که هزینه‌های این رشته بالا است، ولی بودجه ورزش محدود است و ما نیز تلاش خود را خواهیم کرد که از این رشته حمایت بیشتری انجام دهیم، اما تا بودجه‌ ورزش کشور ارتقاء پیدا نکند، مشکلات حل نخواهد شد و باید به دنبال رفع این معضل باشیم. به شخصه معتقدم که علیرضا دبیر مدیر توانمندی است و کار خود را بلد است و اگر گلایه‌هایی نیز دارد فقط برای ارتقاء کشتی است.

نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی چین و محمود عبداللهی مدیرکل روابط عمومی و مسئول کمیته رسانه کاروان ایران در بازی‌های آسیایی چین، از جمله همراهان صالحی امیری در دیدار با کشتی گیران ملی پوش بودند.

صالحی امیری اعلام کرد خوشحالم که کشتی را داریم، این رشته برای همه‌ی مردم ایران است و به شخص مربوط نمی‌شود و همه باید از آن محافظت و حمایت کنیم.

تا بودجه ورزش ارتقاء پیدا نکند، مشکلات حل نمی‌شود

صالحی امیری که ناهار به همراه ملی پوشان و اعضای کادر فنی صرف کرد، حدود ۳ ساعت در کمپ تیم‌های ملی حضور داشت و با ملی پوشان به گفتگو پرداخت.