واکنش تند علی دایی به خبر صداوسیما: یک دروغ بزرگ است/ هرگز بدهی مالیاتی نداشته‌ام
 روز گذشته خبرگزاری صدا و سیما با انتشار متن کوتاهی از تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی خبر داد و مدعی شد در حاشیه مراسم تقدیر از تولید کنندگان پوشاک ورزشی، این خبر اعلام شده و این موضوع را به بدهی مالیاتی دایی ربط داد در حالی که سالهاست اداره مالیات در پایان هر سال از علی دایی به عنوان شهروند نمونه در پرداخت به موقع مالیات نام می برد. اصل ماجرا این است که علی دایی پنج سال قبل این تولیدی را تعطیل کرد و این تعطیلی هیچ ارتباطی به مالیات ندارد.
 
علی دایی در همین خصوص گفت: تولیدی پوشاک را پنج سال قبل تنها به این دلیل که در یک مکان تجاری، تولیدی پوشاک انجام می دادیم و از لحاظ اقتصادی انجام کار تولیدی در ملکی که کاربری تجاری دارد، به صرفه نیست، تعطیل کردم. نه بدهی مالیاتی داشتم و نه به شخص حقیقی یا حقوقی ریالی بدهکار بودم. در آن مقطع به همین دلیلی که گفتم و به واسطه فعالیت های دیگرم، تولیدی را تعطیل کردم و موضوع بدهی مالیاتی را تکذیب می کنم.
 

واکنش تند علی دایی به خبر صداوسیما یک دروغ بزرگ است هرگز بدهی مالیاتی نداشته‌ام

علی دایی تاکید کرد: اتفاقا در حال ارائه محصول جدیدی به بازار هستم تا آن را با کیفیتی به مراتب بهتر و بالاتر از برند قبلی به بازار عرضه می کنم. این برند جدید که از لحاظ کیفیت قابل قیاس با برندهای معتبر جهانی است، بعد از عید نوروز به بازار می آید و برایم جالب است که در آستانه عرضه این برند، بحث تعطیلی پوشاک علی دایی آن هم به دلیل بدهی مالیاتی مطرح می شود. مطمئن باشید این یک دروغ بزرگ است و من برند قبلی پوشاکم را خودم پنج سال قبل تعطیل کردم و هرگز بدهی مالیاتی نداشتم. به این دروغ ها توجه نکنید.