امیدوارم این 3 امتیاز عیدی خوبی برای هوادارانمان باشد

حسین پاشایی بعد از برتری یک بر صفر ذوب آهن مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: تمام برنامه‌هایی که در طول هفته و تمرینات داشتیم، بچه‌ها در این بازی مو به مو اجرا کردند و واقعا از آنها تشکر می‌کنم. به بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم که خوب دویدند و به خوبی کارهای تاکتیکی را انجام دادند. سه امتیاز این بازی فوق‌العاده حائز اهمیت بود. در کنار یک دیدار تاکتیکی، هوشمندانه و خیلی قوی نتیجه را هم به سود خودمان کردیم. از همین جا به مردم خوب اصفهان، تمام طرفداران خوب ذوب آهن، کارمندان و کارگران شرکت تبریک می‌گویم و امیدوارم این سه امتیاز عیدی خوبی برای آنها باشد. 

وی در مورد قضاوت داور این بازی توضیح داد: باید به افشاریان تبریک جانانه‌ای بگویم بابت انتخاب این تیم داوری. منصوریان و کمک‌هایش فوق‌العاده عالی و باشرافت قضاوت کردند. تعجب می‌کنم که می‌گویند داوری ایراد داشت. خیلی خوب و قوی داوری کردند.

امیدوارم این 3 امتیاز عیدی خوبی برای هوادارانمان باشد

مربی تیم فوتبال ذوب آهن درخصوص اینکه ذوب آهن روی تک موقعیت خود به گل سه امتیازی رسید، گفت: در ضد حمله اگر خیلی خوب کارها را انجام می‌دادیم با توجه به اینکه در طول هفته روی این موضوع برنامه ریزی کرده بودیم، نتیجه خیلی بالاتر از این می‌شد. باید به ربیعی و کادرفنی مس رفسنجان بابت این تیم خیلی خوب تبریک بگویم اما فوتبال روز خوب و بد دارد. امروز هم ما روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.