اعلام برنامه تیم ملی امید از زبان مدیر این تیم

‌محمد محمدی ، مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره اردوی تیم ملی امید گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی امید از روز پنجشنبه 26 اسفند با حضور 27 بازیکن در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

با اعلام کادر فنی بازیکنانی از لیگ دسته اول و دوم که کمتر دیده شده اند، به این اردو دعوت شدند و تمرینات تا روز یکشنبه 29 اسفندماه ادامه خواهد داشت. در این اردو بازیکنان 6 جلسه تمرینى را زیر نظر مهدی مهدوی کیا ، سرمربی تیم پیگیری خواهند کرد همچنین کادر فنی این تیم تکمیل و مربیان خارجی نیز به اردو اضافه شده اند.

وی اضافه کرد:از 2 تا 9 فروردین ماه اردوی دوم را در فیفا دی آغاز خواهیم کرد و کار را به صورت جدی تر پیگیری خواهیم کرد. همچنین از 25 تا 29 فررودین ماه اردوی بعدی ما خواهد بود. با توجه به زمان بندى که داریم سعی می کنیم تمام نفرات را در اختیار داشته باشیم که بتوانیم با نفرات اصلی کار را جلو ببریم اما مشکل اصلی ما زمانبندی پایان لیگ برتر فوتبال است. تاریخی که سازمان لیگ فوتبال به ما اعلام کرده 7 یا 8 خرداد است.

اعلام برنامه تیم ملی امید از زبان مدیر این تیم

محمدی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات مرحله نهایی زیر 23 سال آسیا گفت:مرحله نهایی رقابتهای زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی ازبکستان با حضور تیمهای ملی زیر ۲۳ سالِ ازبکستان، قطر، ایران، عراق، کویت، امارات متحده عربی، اردن، استرالیا، کره جنوبی، ویتنام، مالزی، ژاپن، تایلند، عربستان سعودی، ترکمنستان و تاجیکستان، از یک تا ۱۹ ژوئن ۲۰۲۲ برابر با ۱۱ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای مختلف ازبکستان برگزار می شود و با توجه به برنامه زمانبندی که مهدوی کیا اعلام کرده، قرار است بازیکنان از اول خردادماه تا پایان مسابقات مرحله نهایی در اختیار تیم ملی باشند. امیدوارم باشگاهها مثل گذشته با تیم ملی امید تعامل لازم را داشته باشند که ما بتوانیم با نفرات اصلی به این رقابتها اعزام شویم.

مدیر تیم ملی امید در پایان گفت:بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا ، مسابقات کشورهای اسلامی که مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار خواهد شد را داریم در این رقابتها تیم های بزرگسال شرکت می کنند، اما ایران با تیم ملی امید در این مسابقات حاضر می شود. بعد از آن بازیهای آسیایی هانگژو چین است. برهمین اساس اردوها و برنامه های تمرینی تیم را به کمیته جوانان اعلام کرده ایم و طبق برنامه درخواستی کادر فنی جلو خواهیم رفت.