محمدی: حتی یک بار هم عدد ۶ را به استقلالی‌ها نشان ندادم

محمد محمدی در خصوص شرایط خودش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود، سالیان سال با هم در ارتباط بودیم و دوست قدیمی هستیم. قرار بر این بود در سایه به پرسپولیس کمک کنم و اکنون هم در حد توانم این کار را انجام می‌دهم. هر چند  تاکنون حکمی برای من زده نشده، اما بدون توجه به این مسئله و با قدرت در کنار درویش حضور دارم.

وی افزود: بالاخره پنج سال در باشگاه پرسپولیس بودم و از لحاظ کسوت کم نیست. فکر می‌کنم کسانی که سن آن‌ها به دوران حضورم در پرسپولیس اقتضا نمی‌کند من را به یاد نیاورند. پرسپولیس را دوست داشتم و تلاش می‌کردم روزی شاگرد علی آقا پروین شوم که خوشبختانه این اتفاق هم میسر شد و نمی‌توانم علاقه خودم را به پرسپولیس کتمان کنم. هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم، زیرا اعتقادم بر این بود بهترین اتفاق در ورزش دوری از مسائل حاشیه‌ای است، و حتی یک بار هم نشد بخواهم عدد ۶ را به هواداران استقلال نشان دهم. اکنون حدود سه هفته است در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم و هر کاری برای موفقیت این باشگاه از دستم بربیاید با کمال میل انجام می‌دهم.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره دربی ۹۸ هم گفت: در طول دوران حضورم در باشگاه بزرگ پرسپولیس ۵ بار به صورت فیکس در ترکیب این تیم در دربی حضور داشتم و در چهار دیدار دیگر هم نیمکت نشین بودم. به نظرم بازی جذابی بود البته فکر می‌کنم حضور تماشاگران مزید بر علت شد تا هم کادر فنی، هم بازیکنان دو تیم و هم داوران تحت‌الشعاع این اتفاق قرار بگیرند و حتی این موضوع در نتیجه بازی هم تاثیرگذار بود.

وی افزود: متاسفانه اتفاقاتی که در ۱۰ دقیقه پایانی بازی شکل گرفت زیبنده نبود و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات در فوتبال نباشیم. البته از لحاظ بازی دربی قشنگی شاهد بودیم، زیرا هر دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه همدیگر خلق کردند و به نظرم آن‌هایی هم که در ورزشگاه حضور داشتند یا پای گیرنده‌های تلویزیونی بودند از دیدن این بازی لذت زیادی بردند.

محمدی حتی یک بار هم عدد ۶ را به استقلالی‌ها نشان ندادم

محمدی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس شانس رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ دارد یا خیر، گفت: از قدیم گفته‌اند که فوتبال غیر قابل پیش بینی بوده و مطمئنا اتفاقات است که شرایط و نتایج را رقم می‌زنند. بالاخره ۶ امتیاز در مقابل ۲۱ امتیاز عدد زیادی نیست و پرسپولیس اگر می‌خواهد به قهرمانی برسد باید به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداشته باشد و تنها بتواند حداکثر امتیازات ممکن را در دیدار‌های باقیمانده خودش تصاحب کند. مطمئنم آخر فصل شرایط متفاوت‌تر از الان خواهد بود. هر چند قهرمانی سخت است، اما نشدنی هم نیست.