نواقص ورزشگاه یادگار امام برطرف شد

میر معصوم سهرابی در مورد حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه، اظهار داشت: باتوجه به احتمال صدور مجوز بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها، باشگاه تراکتور از مدت‌ها قبل به دنبال آماده‌سازی بستر مورد نیاز برای حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام (ره) بود که در این راستا جلساتی با مسئولان امر برگزار شده بود.

وی با تاکید بر اینکه آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) کار جهادی و شبانه‌روزی بود، افزود: با مساعدت استاندار آذربایجان شرقی، پیگیری باشگاه، همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و شهرداری تبریز تمامی اقدامات لازم برای رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره) همچون نصب گیت‌های الکترونیکی مورد نیاز، انجام شد.

مدیرعامل تراکتور با بیان اینکه آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) همت جمعی بود، تصریح کرد: تراکتور به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا از نبود هوادارانش طی دو سال اخیر متضرر شده است. به همین دلیل تمامی تلاش باشگاه و مسئولان استانی برای فراهم کردن بستر حضور هواداران در بازی هفته بیست و چهارم بود که خوشبختانه این امر مهم، محقق شد.

سهرابی با بیان اینکه حضور هواداران انرژی مضاعفی به تراکتور می‌دهد، افزود: خدا را شکر پرشورها پس از دو سال کنار تیم محبوبشان خواهند بود.

نواقص ورزشگاه یادگار امام برطرف شد

وی در خصوص نحوه فروش بلیت بازی دو تیم تراکتور و مس، بیان کرد: هواداران می‌توانند از طریق لینک مستقیم ticket.tractor-club.com نسبت به خرید بلیط بازی اقدام کنند؛ البته هواداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

به گفته سهرابی، دریافت نوبت دوم واکسن کرونا حداقل ۱۴ روز قبل از روز بازی، به همراه داشتن کارت واکسن دیجیتال (دارای QR کد) و کارت ملی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای بازی، از الزامات تعیین شده برای برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیح داد: بلیط فروشی از ساعت ۱۲ روز جمعه (۱۲ فروردین) الی ساعت ۱۴ روز یکشنبه (۱۴ فروردین) ادامه دارد و به هیچ عنوان بلیت فروشی دستی و اینترنتی در ورزشگاه انجام نخواهد شد. پس ضروری است هوادارانی که موفق به خرید بلیت نشده‌اند از حضور در ورزشگاه اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه درب‌های ورزشگاه ساعت ۱۸ روز یکشنبه (۱۴ فروردین) به روی هواداران باز می‌شود، توضیح داد: از هواداران تقاضا می‌شود که ضمن حضور به موقع در ورزشگاه، بر اساس شماره صندلی مستقر شوند. ما از هواداران پرشور تراکتور درخواست می‌کنیم که با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها، به برگزاری بازی‌های آتی کمک کنند.