از استقلال ترسی نداریم

تیم پیکان باید روز سه‌شنبه ‌برابر استقلال دیدار هفته ۲۴ خود را برگزار کند. محمد ناصری دروازه‌بان جوان‌ تیم پیکان در مورد سالی که به‌همراه پیکان پشت سر گذاشت به خبرنگار ما گفت: سال ۱۴۰۰ سالی سخت همراه با پایان خوش برای من بود. بعد از تعطیلات نوروزی تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتیم و اگر بتوانیم در بازی با استقلال دستورات آقا مجتبی حسینی و کادرفنی را به اجرا بگذاریم قطعاً می‌توانیم سربلند از بازی خارج شویم.

او در این خصوص ادامه داد: همیشه بازی مقابل تیم‌های مدعی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان سخت و پرفشار است ولی تیم ما انگیزه‌های زیادی برای این بازی‌ها دارد و ترس از استقلال یا هیچ تیم دیگری نداریم، می‌خواهیم فصل را با رتبه‌ای خوب و در خور شأن باشگاه به اتمام برسانیم.

از استقلال ترسی نداریم

وی در مورد با تماشاگر بودن این بازی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که بازی با تماشاگر است. انشاء الله شاهد حضور بانوان در بازی‌های لیگ باشیم و دیگر اتفاقاتی که در مشهد افتاد؛ هرگز رخ ندهد.

ناصری در پایان در مورد اینکه می‌تواند سومین کلین‌شیت پیاپی را ثبت کند یا خیر افزود: استقلال خط حمله زهر داری دارد اما انگیزه‌های من برای اینکه آمارم را بهتر کنم خیلی زیاد است. انشالله در ابتدا بتوانیم امتیاز کسب کنیم و بعد هم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. مهم نتیجه تیم است و همه برای آن می‌جنگیم.