بازگشت هواداران تراکتور پس از 775 روز به ورزشگاه

تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان از ساعت 20:30 امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

* بعد از 775 روز درب ورزشگاه برای تماشاگران تراکتور باز شد. آخرین دیداری که تماشاگران این تیم در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز حضور داشتند، 30 بهمن 1398 در جام حذفی بود که تیم تراکتور با نتیجه 4 بر یک برابر مس کرمان به برتری رسید.

* تیم مس رفسنجان ابتدای در زمین برای گرم کردن حضور یافته و بعد از آن تیم تراکتور وارد زمین شد.

* تماشاگران تیم تراکتور تیم خود را تشویق کرده که میزان تشویق محمدرضا اخباری، مهدی کیانی و ساغلام بیشتر از سایر بازیکنان و کادر فنی بود.

* ظرفیت اعلام شده برای تیم تراکتور 20  درصد ظرفیت ورزشگاه یعنی 20 حدود 15 هزار نفر بود اما پیش از شروع مسابقه، حدود 10 هزار نفر در استادیوم یادگار امام حضور داشتند. البته پس از شروع بازی، تماشاگران ورود تماشاگران تراکتور به ورزشگاه ادامه داشت و ظرفیت اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای ورزشگاه یادگار امام(ره) تکمیل شد.

بازگشت هواداران تراکتور پس از 775 روز به ورزشگاه

* در مراسم پیش از بازی مهدی کیانی بازیکن تراکتور نزد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان رفت و برای حضور در میدان از وی رخضت طلبید. کاپیتان تراکتور در دور رفت لیگ برتر عضو تیم مس رفسنجان بود.

* در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم، تنها 2 پروژکتور ورزشگاه روشن بود که البته در شروع بازی، تمام پروژکتورها روشن شد.

* هواداران تراکتور پیش از آغاز بازی به شدت اعضای تیم را مورد تشویق قرار دادند. همچنین بازیکنان نیز به محض ورود به زمین بازی، با اهدای گل از حضور طرفداران قدردانی کردند.

* دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در ورزشگاه حضور دارد و از جایگاه ویژه نظاره گر بازی دو تیم تراکتور با مس رفسنجان است.

* داود نوشی صوفیانی و تیموری دو بازیکن سابق تراکتور از سوی تماشاگران میزبان تشویق شدند

* عوامل گیت ورودی ورزشگاه ها عملکرد خوبی داشته و مدارک تماشاگران را سریع کنترل و اجازه ورود به ورزشگاه می دادند.

*تنها یک بوفه ورزشگاه دایر است که زمان افطار با ازدحام تماشاگران همراه شد.

* این بازی تا دقیقه 35 صفر بر صفر در جریان است.