آگاهانه مسئولیت حضور در نفت را قبول کردم

رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت: فردا مقابل ذوب‌آهن، تیمی که در پنج بازی اخیر خود نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته و در حال بازگشت به اصل خود است، بازی داریم.

وی افزود: مسؤولیت خطیری را در نفت مسجدسلیمان در حوزه کادر فنی قبول کردیم و امیدوارم ۲ تیم بازی خوبی در سال جدید انجام دهند؛ برای جدا شدن از شرایطمان در جدول نیاز به امتیاز در بازی فردا داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم. 

مهاجری تصریح کرد: بازیکنان آمادگی ذهنی و روانی خوبی دارند، میل بچه‌ها ما را شگفت‌زده کرد و جای سوال دارد چرا جایگاه نفت این‌جا است؛ بازی دوستانه خوبی مقابل پیکان انجام دادیم، تعامل با باشگاه‌ها ارزش دارد و باید پررنگ شود. 

آگاهانه مسئولیت حضور در نفت را قبول کردم

سرمربی نفت مسجدسلیمان بیان داشت: وقتی به قبول مسؤولیت فکر کردم، به نفرات تیم بیشتر از عملکرد آن‌ها نگاه کردم، بازیکنان خوبی داریم، باتوجه به شناخت از بازیکنان، چیزی که در جدول رقم خورده زیبنده تیم و شهر مسجدسلیمان نیست. 

وی خاطرنشان کرد: تمهیداتی را در نظر گرفتیم تا بتوانیم گل بزنیم و گل نخوریم، ساختار دفاعی را درست کردیم؛ امیدوارم با بازی بهتر نسبت به بازی مقابل پیکان، در مقابل ذوب‌آهن پیروز میدان باشیم زیرا به این برد نیاز داریم. 

مهاجری همچنین اذعان کرد: نباید استرس وارد کنیم، بازیکنان باید خودشان باشند و با تلاش می‌توان به پیروزی دست پیدا کرد؛ اسدی را به دلیل کرونا در اختیار نداریم، پورمحمد نیز مصدوم است و سایر بازیکنان هستند و باقدرت مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: این مسؤولیت را آگاهانه قبول کردیم و امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر در بازی‌های باقی مانده نتایج خوبی بگیریم، فعل خواستن صرف شده است.