درویش: وقت اضافه دو برابر چیزی بود که داور گرفت

رضا درویش ، مدیرعامل پرسپولیس پس از بازی با هوادار گفت: یک روزی بود ما کشورهای عربی را تقبیح می‌کردیم می‌گفتیم اینها ضد فوتبال هستند. اما حریف هر سه چهار دقیقه بازی را متوقف کرد و دیدید که داور سه دقیقه بیشتر وقت اضافه نگرفت. هر بیننده عادلی بیاید وقت را اندازه بگیرد و ببیند دو برابر این وقتی که گرفتند، وقت اضافه داشت یا نداشت؟ اگر بناست تصمیم گیری جای دیگری بشود، من یک روزی هم عرض کردم که ما فکر می‌کردیم نتیجه بازی در زمین فوتبال مشخص می‌شود اما انگار ظاهرا اینطور نیست و نتایج طور دیگر رقم می‌خورد.

وی افزود: یک بار تایم نیمه اول را بگیرند، اگر وقت اضافه بیشتر از سه دقیقه نبود، هیچ وقت هیچکسی از پرسپولیس دیگر مصاحبه نخواهد کرد.

درویش: وقت اضافه دو برابر چیزی بود که داور گرفت

مدیرعامل پرسپولیس درباره امید تیمش به قهرمانی اظهار داشت: امیدواریم اما به شرطی که در زمین مسابقه تصمیم‌گیری شود. یعنی بازیکنان نتایج را مشخص کنند اما اینکه هر دو دقیقه و سه دقیقه حریف خودش را زمین بزند، نمی‌شود. توپ در زمین ما بود، بازیکن حریف خودش را انداخت زمین.

درویش درباره حمایت از یحیی عنوان کرد: وقتی یک مربی بهترین در ایران و آسیاست، چرا حمایت نکنیم؟

او درباره اعتراض هواداران به داوری گفت: اگر یک بار باشد، می‌گوییم یک بار است یا حتی دو بار. ولی اساسا انگار نتایج ما باید با اشتباه داوری رقم بخورد.