بهت پرسپولیسی‌های قدیمی روی سکو+ عکس

با وجود بازی خوب پرسپولیس در نیمه اول و خلق موقعیت‌های پرشمار و البته بی‌ثمر در طول بازی، سرخ‌پوشان پایتخت برابر تیم رضا عنایتی متوقف شدند تا شانس آنها برای قهرمانی از همیشه کمتر شود.

در روزی که یحیی گل‌محمدی به‌دلیل محرومیت از روی سکوها نمایش شاگردانش را تماشا می‌کرد، چند پرسپولیسی دیگر نیز روی سکو‌های دستگردی نظاره‌گر مسابقه بودند.

بهت پرسپولیسی‌های قدیمی روی سکو+ عکس

محمود خوردبین و محمد محمدی، پیشکسوتان پرسپولیس در کنار سیامک نعمتی بازیکن مصدوم سرخ‌پوشان و سعید راد، بازیگر مطرح سینما و هوادار دو آتیشه پرسپولیس، در جایگاه ویژه حاضر بودند و از نزدیک شاهد جا ماندن پرسپولیس از کورس قهرمانی بودند. در حالی‌که پرسپولیسی‌ها تا چند هفته قبل امیدوار بودند اختلاف 6 امتیازی با استقلال را در دربی تهران جبران کنند، حالا با یک بازی بیشتر، پنج امتیاز از حریف سنتی عقب هستند و با برتری احتمالی استقلال برابر پیکان، این اختلاف به هشت نیز خواهد رسید.

عکاس حاضر در ورزشگاه چهره درهم رفته‌ خوردبین که روزگاری در مقام سرپرست و روی نیمکت در کنار پرسپولیسی‌ها بود و قهرمانی‌های پرشماری را با سرخ‌ها جشن گرفته بود، در کنار صورت عبوس راد و محمدی را ثبت کرده است.