تمیروف یکی از چهره‌های جنجالی دیدار پرسپولیس+ عکس

این بازیکن ازبک که در بازی با استقلال هم به‌عنوان زوج مهدی ترابی در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشت و ۶ شوت به سمت دروازه استقلال زد، شب گذشته برای سومین بازی متوالی به‌عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شد‌.

شرزود تمیروف در جریان دیدار با هوادار نیز ۵ شوت به سمت دروازه حریف زد اما باز هم در به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس موفق نبود.

در دقیقه ۸۳ این بازی و پس از اینکه توپ دریافتی توسط دروازه‌بان هوادار از دستش رها شد، تمیروف قصد داشت با زدن ضربه به توپ، دروازه حریف را باز کند اما این حرکت او باعث برخوردش با مسلم حق‌شناس شد.

تمیروف یکی از چهره‌های جنجالی دیدار پرسپولیس+ عکس

همین برخورد منجر به درگیری بین مهاجم ازبک سرخ‌پوشان و دو بازیکن تیم هوادار شد تا در نهایت داور، تمیروف را با کارت زرد جریمه کند. تمیروف که از ناکامی در‌ گلزنی عصبانی بود پس از این اتفاق با بالا آوردن دستش به بازیکن حریف اشاره کرد کمتر صحبت کند!

این اتفاقات در حالی رخ داد که به نظر می‌رسید سرخ‌پوشان به‌دلیل حساسیت و اهمیت کسب سه امتیاز این مسابقه، در نیمه دوم مضطرب و عصبی وارد زمین شدند.

پرسپولیس در حالی شب گذشته به تساوی بدون گل مقابل هوادار رضایت داد که پیروزی در این بازی می‌توانست شرایط این تیم را در جدول بهتر کند.