شیطنت دانشگر و نشستن پشت دوربین یک عکاس+ تصاویر

شاید هواداران استقلال انتظار داشتند تا محمد دانشگر پس از عملکرد خوبی که در دیدارهای گذشته از خود به نمایش گذاشته بود، مقابل پیکان نیز از ابتدا برای تیم فرهاد مجیدی به میدان برود اما کادرفنی استقلال تصمیم گرفت تا در این بازی از سیستم 4 دفاعه استفاده کند و دانشگر نیز به همین دلیل از جمع نفرات اصلی خارج شد.

اخراج سیلوا و 10 نفره شدن استقلال باعث شد تا کادرفنی استقلال به بازیکنان نیمکت نشین اعلام کند برای گرم کردن از جای خود بلند شوند و همین مسئله سبب شد تا آبی پوشان پیش از اتمام نیمه اول خود را برای حضور در زمین گرم کنند که محمد دانشگر نیز یکی از این افراد بود.

البته در نهایت این روزبه چشمی بود که وارد زمین شد و دیگر مدافع آبی پوشان تنها مشغول گرم کردن بود. در این میان و زمانیکه در نیمه دوم بازیکنان استقلال قصد گرم کردن خود را داشتند، دانشگر جلوتر از سایرین پشت دوربین عکاسی حامد عراقی نشست و از هم تیمی هایش چند عکس یادگاری گرفت.

شیطنت دانشگر و نشستن پشت دوربین یک عکاس+ تصاویر

او با صدا زدن وریا غفوری، آرمان رمضانی و ابوالفضل جلالی، انگشتش را روی دکمه شاتر فشار داد و به مانند عکاسان حاضر در استادیوم، مشغول عکاسی شد. دانشگر تصاویری را که با دوربین عراقی به ثبت رسانده بود را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و به تمجید از خود بابت حرفه ای بودن در زمینه عکاسی پرداخت.

شیطنت دانشگر و نشستن پشت دوربین یک عکاس+ تصاویر