علت اعتراض شدید سرمربی پیکان چه بود؟+ عکس

در اوایل دیدار استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر که با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت، مجتبی حسینی اعتراضات شدیدی به عملکرد داور مسابقه داشت.

در دقایق ابتدایی بر سر چند خطا و البته یک کرنر که به ضرر پیکان گرفته شد، مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان عصبانی شد و اعتراضاتی را به قضاوت حسن مهدوی داشت.

البته اوج عصبانیت حسینی به صحنه ای‌ برمی‌گشت که ابراهیم صالحی پست محوطه جریمه استقلال سرنگون شد اما داور و کمک داور اول اعتقادی به خطا نداشتند. 

علت اعتراض شدید سرمربی پیکان چه بود؟+ عکس

اعتراض حسینی و سایر نیمکت نشینان پیکان در این صحنه سبب شد تا مهدوی به کنار زمین بیاید و به سرمربی پیکان کارت زرد نشان بدهد. جالب اینکه بعد از این اتفاق حسینی دیگر اعتراض خاصی به عملکرد داور نداشت و حتی خودش هم در نشست خبری در این باره صحبت کرد.

سرمربی پیکان گفت: «من در ۱۰-۱۵ دقیقه اول بازی اعتراض کردم چون اگر فیلم بازی را ببینید، به نظرم صحنه هایی که داور خطا نگرفت یا گرفت درست نبود. بعد از آن ترسیدم اعتراض کنم؛ فکر می‌کنم اگر اعتراض می‌کردم اخراجم می‌کرد. در نیمه دوم ما هیچ صحبتی نکردیم. داور هم یک داور جوان و سالم و خوب است و امیدوارم این بازی برایش تجربه خوبی شده باشد.»