اعتراض گل گهر به کمیته انضباطی

باشگاه گل گهر سیرجان در اعتراض به رای انضباطی امین قاسمی نژاد بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

"گل‌گهر تنها باشگاه ایران است که ارکان محترم انضباطی فدراسیون فوتبال ایران برای نشان دادن قاطعیت خود تیغ بران نصیبش می‌کنند.

گویا آن حکم عجیب و ناعادلانه نیاز به یک تکمله هم داشت. امین قاسمی‌نژاد برای اعتراض به تضییع حق آشکار تیم خود توسط داور بازی در راهروی ورزشگاه اخراج و طبیعتا یک جلسه هم محروم شد اما اکنون مشخص نیست در گزارش داوران و ناظر بازی چه مطلبی اعمال شده که یک جلسه محرومیت قطعی هم برای او در نظر گرفته شده است. نکته جالب این که برای افراد ناقض مقررات مسابقه که حداقل جزای آنها سه جلسه محرومیت قطعی است هیچ جریمه‌ای لحاظ نشده است. در واقع مظلوم ماجرا تنبیه هم می‌شود.

دیگر حتی صدایمان برای فریاد عدالتخواهی گرفته است. چه بگوییم؟ فصل گذشته، سوای همه اشتباهات سهوی دیگر داوران علیه گل‌گهر، ١٣ پنالتی به ضرر گل‌گهر گرفته شد که به گفته کارشناسان ١٠ پنالتی اشتباه بود. آیا کسی با خطاکاران برخورد کرد یا باز هم بازی‌های مهم تری سوت زدند؟ 

اعتراض گل گهربه کمیته انضباطی

در تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم که گل‌گهر امتیاز از دست داده داور مسابقه بیشترین نقش را داشته است و در ۵ هفته ٩ امتیاز از بین رفته است. گویا نجابت باشگاه گل‌گهر باعث سوتفاهم شده و این تصور به وجود آمده که می‌توان این تیم را خرد کرد.

از ابتدای این فصل بسیاری از تیم‌ها با وجود عدم ارائه مدارک و مجوزهای لازم بازیکن خارجی جذب کرده‌اند یا با وجود بدهی قطعی و حکم قضایی در پنجره نیم‌فصل اقدام به خرید بازیکن خارجی و داخلی کردند. چطور در این اوقات قانون خم و حتی محو شد؟ 

گل‌گهر تنها وظیفه دارد در ورزش سرمایه‌گذاری کند و آن را توسعه دهد تا دیگران بهره ببرند؟ خیر؛ این بازی این‌گونه تمام نمی‌شود. ما تا انتها خواهیم جنگید و هیچ‌گاه برای نتیجه گرفتن سراغ طریقه ناصواب نخواهیم رفت. یقین داشته باشید در این تنهایی قوی‌تر می‌شویم. همان‌طور که به اشتباهات سهوی داوران غلبه کردیم به احکام سهوی هم غلبه خواهیم کرد.

صدای ما گرفته اما نفس ما نگرفته است."