بازگشت کی روش به ایران؟

کی روش در شب گذشته با مصر به توافق نرسید و همکاری این مربی پرتغالی که ایرانی ها خاطرات بسیاری با او دارند با فدراسیون مصر به پایان رسید.

پشت پرده عدم توافق کی روش با مصر

شبکه «اسکای نیوز» عربی در گزارشی به پشت پرده عدم توافق کارلوس کی روش برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال مصر پرداخت.

بیشتر بخوانید:

کارلوس کی روش دوست دارد به ایران برگردد!

دلیل تعریف و تمجید مهدی طارمی از کی روش چه بود؟

این شبکه معتبر عربی در این زمینه نوشت: کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال مصر برای ادامه همکاری به دو دلیل توافق نکرد. دلیل اول مرد پرتغالی درخواست فدراسیون فوتبال مصر به کاهش دستمزد ماهیانه اش بود.

کی روش در ایران

فدراسیون مصر به دلیل عدم صعود تیم ملی این کشور به جام جهانی و ناکام ماندن کی روش در این ماموریت بزرگ درخواست کرد تا دستمزد مربی پرتغالی کاهش پیدا کند و در این صورت ادامه همکاری میسر خواهد بود. اما در مقابل کی روش به شدت با این درخواست مصری ها مخالفت کرد.

احتمال بازگشت کی روش به تیم ملی ایران؟

دومین دلیل کی روش برای عدم توافق با فدراسیون مصر برای ادامه همکاری دریافت پیشنهادی از تیم ملی یک کشور راه یافته به جام جهانی(ایران) بود.

پیش از این سایت الکوره مدعی شد کی روش از تیم های ملی ایران، استرالیا، عراق و تونس پیشنهاد دریافت کرده است. مربی پرتغالی سابقه 7 سال مربیگری در تیم ملی کشورمان را در کارنامه اش دارد.

احتمال بازگشت کی روش به تیم ملی ایران؟

این ادعای سایت الوکره در حالی است که تیم ملی ایران با اسکوچیچ توانسته به راحتی به جام جهانی قطر صعود کند. پس از این صعود هر چند بسیاری عنوان کردند که باید اسکوچیچ تغییر کند اما فدراسیون فوتبال به دلیل نتایج خوب اسکوچیچ با وی تمدید کرد.

همچنان گمانه زنی های رسانه ای درباره بازگشت کی روش به ایران وجود دارد اما هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

تکذیب رسمی مذاکره با کی روش

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا واقعا فدراسیون فوتبال ایران پیشنهادی به کی‌روش داده است یا خیر، اظهار داشت: خیر. این موضوع را تکذیب می‌کنم و پیشنهادی به کی روش ندادیم.