خداحافظی اینستاگرامی کی روش از هواداران مصر+ عکس

پس از شکست مصر برابر سنگال در دیدار پایانی پلی آف جام جهانی قطر و عدم راهیابی فراعنه به این پیکارها، کارلوس کی روش با انتشار متنی به صورت تلویحی از هواداران تیم ملی مصر خداحافظی کرد با این حال، فدراسیون فوتبال مصر در این مدت به دنبال انجام مذاکرات با کی روش و توافق با مربی پرتغالی جهت تمدید قرارداد بود.

طی روزهای گذشته جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد و حتی برخی اخبار مبنی بر شروط کی روش برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال مصر در رسانه های این کشور مطرح شد اما در نهایت طرفین به توافق دست پیدا نکردند و کارلوس کی روش نیز با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود، با هواداران مصر خداحافظی کرد.

در متن پست اینستاگرامی کی روش آمده است: به همه، هواداران مصری؛ حامیان ما؛ دوستانم و تیم رویایی کارکنان جادویی من. و به بازیکنان فوق العاده ام؛

خداحافظی اینستاگرامی کی روش از هواداران مصر+ عکس

آغاز هر کاری که با یک خداحافظی سخت و دردناک شروع می شود، به این معنی است که قلب ما سرشار از قدردانی، احترام و دوستی است. این احساسات من در حال حاضر است.

در فوتبال خداحافظی وجود ندارد، فقط یک نوع ساده و گرم از نوع "بعدا در بازی می بینمت". همچنین به این معنی است که شما همیشه در قلب من خواهید بود، حتی اگر فقط خدا بداند که چگونه و کی دوباره همدیگر را ملاقات خواهیم کرد.

خوشبختانه خاطرات شگفت انگیز سفرمان را با خود حمل می کنم، از خوب به بزرگی و سرافرازی. بدون فداکاری، استعداد و تعهد شما، رسیدن به این همه چیز در این مدت کوتاه ممکن نیست. خیلی ممنون از همه.

مربی تیم ملی چنین کشور پرشور فوتبالی یک امتیاز و افتخار بود. فراتر از آن، دریافت اعتماد و اطمینان شما برای تجدید این تعهد به آینده بعدی، برای من معنی بسیار دارد و این یک پاداش حرفه ای قدردانی است که برای همیشه در قلب من حاکم خواهد بود. از فدراسیون فوتبال مصر بسیار متشکرم.

برای تمام جامعه فوتبال مصر، بهترین آرزوها را دارم و اعتقادم را ابراز می کنم که مصر در فوتبال یک کشور موفق خواهد بود.

برای تمام مردم مصر و رهبری سرافراز و بصیر آن، بهترین آرزوها را برای آینده ای بزرگ و صلح‌آمیز دارم.

در فوتبال؛ دوستی و قدردانی!

کارلوس کی روش