باید از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم

شهاب گردان بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با آهال ترکمنستان اظهار داشت:‌ شرایط و نتایج گروه ما به گونه‌ای رقم خورده که هر چهار تیم شانس دارند. باید نسبت به قبل سخت‌گیرتر باشیم و از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم و اشتباهات‌مان را به صفر برسانیم.

وی افزود: حریف ترکمنستانی سبک بازی‌اش با دو تیم اولی که با آنها بازی کردیم متفاوت است. آهال تیم خوب و سخت‌کوشی است. تیم قابل احترامی است که به حریف کم موقعیت گلزنی می‌دهد. وضعیت جدول به گونه‌ای است که اگر بخواهیم صعود کنیم باید در این بازی پیروز شویم. همانطور که مربی‌مان گفت هدف‌مان اول این است که از گروه‌مان صعود کنیم و تا جایی که می‌شود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد ایران در مورد اینکه در بازی قبلی تیم شما در حال حمله برای زدن گل دیگر بود که روی ضد حمله گل خورد، ارتباط شما با بازیکنان هجومی تیم‌تان چگونه بود، گفت: آن بازیکن هجومی ما بازیکن با کیفیتی است و اکثر بازیکنان هم می‌خواستند از او حمایت کنند و بازی را در آن دقایق کنترل کنیم. فکر می‌کنم بخشی از بازیکنان‌مان درست جلو رفتند اما بخشی هم نه؛ متأسفانه در آن لحظه نه صدای من و نه صدای مربی‌ به گوش‌شان نرسید و در کسری از ثانیه این اتفاق افتاد و سهل‌انگاری کردیم که از تیم ما خیلی بعید بود. چون تیم ما در کنترل بازی تبحر دارد. متأسفانه صادقانه باید بگویم در آن لحظه نتوانستم ارتباط خاصی با آنها برقرار کنم. 

باید از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم

وی در مورد اینکه به عنوان تیمی که تاکنون هیچکدام از بازیکنان‌تان گل نزده‌اند چه حسی در رختکن شما وجود دارد، گفت: این اتفاق برای ما رخ خواهد داد. یک گل هم زده‌ایم این مسئله اتفاق فاجعه‌باری نیست که روی آن بخواهیم تفکر منفی داشته باشیم. مطمئنیم که زمان این مسئله هم فرا خواهد رسید. این شرایط فوتبال است و برای ما خیلی عادی است و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده به بردهای پرگلی برسیم این هدف‌مان است موقعیت‌های گلزنی زیادی هم ایجاد می‌کنیم اما کمی بدشانس بودیم. گفتم حق نداریم از این اشتباهات انجام دهیم و باید از حداقل موقعیت حداکثر استفاده را ببریم.