حسینی: درباره گل محمدی بی‌انصافی می‌شود

مجتبی حسینی ، سرمربی تیم پیکان بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نفت آبادان در بازی دوستانه امروز در جمع خبرنگاران حضور یافت و پاسخگوی پرسش‌های مطروحه بود.
حسینی درباره بازی امروز گفت:‌ خوشحالم یک بازی خیلی خوب با تیم خوب صنعت نفت انجام دادیم. جا دارد از منصوریان و امیرخان قلعه‌نویی که اجازه دادند امروز یک بازی دوستانه در این زمین (الیاف) انجام دهیم تشکر کنم. این بازی برای آماده‌سازی هر دو تیم مثمرثمر بود. امیدوارم هر دو تیم بتوانیم در ادامه راه‌، بازی‌های خوبی انجام بدهیم.
او درباره اینکه نفت آبادان و پیکان در کورس رقابت برای بالارفتن در جدول هستند، بیان کرد:‌ صنعت نفت با حضور علی منصوریان شکل و شمایل تازه‌ای گرفته است. آنچه من دیدم این است که آن‌ها دو تیم سرحال و آماده دارند و نفت آبادان اکنون خوب پرس می‌کند در حالی‌که سال‌ها‌ در دفاع و پرس مشکل داشتند. منصوریان توانسته این قضیه را حل کند. 
سرمربی پیکان تاکید کرد: بازی تدارکاتی پرفشار و خوبی برگزار کردیم. امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم با یک رقابت سالم ببینیم چقدر می‌توان امتیاز جمع کرد. 

حسینی: درباره گل محمدی بی‌انصافی می‌شود


حسینی که سال‌ها با یحیی گل‌محمدی کار کرده، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد دستیاران او در پرسپولیس نمی‌توانند کمک لازم را به او انجام بدهند، گفت: حق این را ندارم که در مورد همکارانم اظهارنظر کنم. از تیم پرسپولیس دور و به این تیم نزدیک نیستم آما آنچه باید بگویم این است که یک مقدار بی‌انصافی در مورد یحیی گل‌محمدی می‌‌شود. 
سرمربی کنونی پیکان افزود: پرسپولیس دوران خیلی خوبی داشته، قهرمانی‌های متوالی داشته است، در آسیا دو سال نتایج درخشانی گرفته است هم به فینال رسیدند و هم به جمع 4 تیم صعود کردند. اما در برهه‌ای که اکنون نتایج بدی هم نگرفته نباید همه چیز را زرد و منفی نشان داد. باید اجازه بدهیم کارشان را انجام بدهند و انشاالله این دوره را هم رد کنند. 
او همچنین گفت:‌ اتفاق خاصی رخ نداده، جام حذفی بوده و تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و فولاد هم حذف شدند. پرسپولیس هم در روزی که اسیر یک‌سری اتفاقات فوتبالی بود بازی را باخت وگرنه در جریان بازی تیم برتر زمین بود.
حسینی در مورد اینکه اگر پیکان مقابل استقلال برنده بود، شانس قهرمانی در جام حذفی را داشت، افزود:‌ آن بازی با استقلال تمام شد؛ داوران ناخواسته یک‌سری از سوت‌ها را به نفع ما زده، یک‌سری هم به ضرر ما سوت زده‌اند. با این چیزها کنار می‌آییم و حرفه‌ای کارمان را انجام می‌دهیم. ان‌شاالله بتوانیم این مسیر سخت را تا انتها ادامه بدهیم. در فوتبال باید سالم، درست و قوی کارتان را انجام بدهیم و زیاد اسیر مسائل حواشی نشوید.
حسینی با اشاره به نبود VAR‌ در ایران بیان کرد:‌ تمام بازی‌های سطح اول دنیا را تلویزیون نشان می‌دهد. VAR در خیلی از بازی‌ها کار را درست می‌کند نباید اینقدر به داوران فشار بیاوریم. 
سرمربی پیکان درباره اینکه اگر در بازی رئال و چلسی VAR‌ نبود، رئال حذف می‌شد، افزود:دقیقاً، باید یک بودجه‌ای گذاشته شود تا کیفیت زمین‌ها، ورزشگاه‌ها و بحث VAR حل شود.