رویارویی پیام نیازمند با یاران طارمی+ عکس

پیام نیازمند ، دروازه بان ۲۷ ساله ایرانی که اولین سال حضور در پرتغال را پشت سر میگذارد ، فقط در بازی های جام حذفی فرصت حضور در دروازه تیمش را پیدا کرده بود ؛ نیازمند که به واسطه عملکرد خوب خود در سپاهان و در بسته نگه داشتن دروازه در ایران رکوردار است ، با پیشنهاد بلند مدت باشگاه پرتغالی به این تیم پیوست .

نیازمند در سه دیدار در جام حذفی برای پورتمیننزه به میدان رفت که عملکرد خوب وی باعث شد در رسانه های پرتغالی به نیکی از وی به یاد کنند . سرمربی تیم پورتمیننزه بر عهده پائولو سرجیو است که سابقه کار در ایران و نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد اما هرگز به نیازمند که نقش پر رنگی در انتقال وی داشت فرصت حضور در لیگ پرتغال را نداده بود .

اما حالا پائولو سرجیو امشب به نیازمند پر از انگیزه که با توجه به عدم بازی در لیست آخر تیم ملی هم جایی نداشت ، اعتماد کرده است . پورتومیننزه در مقابل مهدی طارمی و یارانش با مشکلات عجیبی رو به رو است که کار نیازمند را فوق العاده سخت میکند . پورتومیننزه امشب در واقع بدون بازیکن تخصصی در پست دفاع وسط به مصاف پورتو صدرنشین لیگ پرتغال میرود که سختی کار را برای نیازمند دو چندان میکند . پورتومیننزه ناکیجاما مدافع وسطی که از پورتو به صورت قرضی در تیمش حضور دارد را نمیتواند در مقابل پورتو استفاده کند و ویلیان ، لوکاس ، روالس ، پدرو ، ولینتون و ایوان انگولو را به علت چهار اخطاره بودن در اختیار ندارد تا پیام نیازمند در تجربه اول خود در پرتغال شرایط عجیبی را تحمل کند.

رویارویی پیام نیازمند با یاران طارمی+ عکس

نکته قابل توجه برای نیازمند حضور طارمی در پورتو هست ، پیام نیازمند قبل از پیوستن به سپاهان زمانی که در پیکان حضور داشت تواست رحمان احمدی را نیمکت نشین کند و در مقابل پرسپولیس و طارمی که آن زمان همانند نیازمند در فوتبال ایران توپ میزد ناکام بگذارد ؛ پرسپولیس که در انتهای آن سال قهرمان شد اما بدون شک عملکرد خوب و‌ درخشش سید پیام نیازمند مقابل طارمی و پرسپولیس باعث شد در فوتبال ایران چهره ای شناخته شده تبدیل شود ، حالا حدود پنج سال از آن دیدار میگذرد و نیازمند این بار شرایطی مشابه و به مراتب  سخت تر را مقابل طارمی تجربه میکند. تقابل جذاب طارمی و‌نیازمند را میتوانید‌ امشب ساعت ۱۲ از سایت آنتن مشاهده کنید و  باید دید نیازمند امشب میتواند دروازه خود را مقابل خط حمله آتشین پورتو بسته نگه دارد و مسیری که دوباره با طارمی گره خورده را با درخشش ، شبی رویایی را پشت سر بگذارد یا خیر ؟