آذری: پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی باید از حاشیه دوری کنند

علی آذری، پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس تا موقعیتی که به حاشیه نرفته بود به نحو احسن پیش می‌رفت، اما این تیم هر زمان که حواشی شده بود، به اشتباه رفته است. سرخپوشان از حاشیه دوری کنند تا داستان ۶ بازی باقی مانده لیگ برتر فوتبال را پیروز شوند. همچنین، پرسپولیس یکی از تیم‌هایی می‌شود که دچار حق خوری می‌شود. به نظرم استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند و دوست دارم تیمی که حقش قهرمانی است قهرمان شود.

تیم فوتبال پرسپولیس، با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به تیم استقلال در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و این تیم باید بازی‌ها را پیروز شود تا همیشه امیدوار به کسب قهرمانی باشد.

 

آذری گفت: یحیی جزو مربیان کاربلد فوتبال ایران است و واقعا باید قدر این مربیان را دانست. اعضای کادر فنی قوی هستند و نیاز به آرامش دارند و وظایف پیشکسوتان و هواداران این است، حمایت کنند تا این تیم قهرمان شود. امیدوارم تیم پرسپولیسی برای ششمین بار با دستان سید جلال و یحیی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آذری پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی باید از حاشیه دوری کنند

در روزهای گذشته، خبرهایی مبنی بر گزینه‌های سرمربیگری از جمله علی کریمی شنیده می‌شد، اما درویش، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با احترام به بزرگان فوتبال از گل محمدی حمایت می‌کند.