جدایی ستاره فرانسوی آرسنال از این تیم

قرارداد الکساندر لاکازت ، مهاجم فرانسوی و باتجربه آرسنال در پایان فصل با این تیم به اتمام می‌رسد و اخبار حاکی از آن است که میکل آرتتا تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد. خود الکساندر لاکازت امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد به دنبال جدایی از آرسنال بوده و احتمال بازگشت او به لیون در پایان فصل جاری نیز وجود دارد. جالب اینجاست توپچی‌ها چند ماه قبل با پیر امریک اوبامیانگ نیز قطع همکاری کردند و با توجه به جدایی قطعی الکساندر لاکازت، در پایان فصل این تیم قطعا باید برای خرید یک مهاجم جدید اقدام کند.

الکساندر لاکازت گفت: "من در حال مذاکره با باشگاه‌های زیادی هستم و مشکلی برای انجام این کار ندارم. بازگشت احتمالی به فرانسه؟ از زمانی که لیون را ترک کردم هرگز ارتباطم را با این باشگاه قطع نکردم. سعی می‌کنم سالی یکی دو بار به باشگاه بروم تا کادر پزشکی لیون را ملاقات کنم، زیرا ما واقعا به هم نزدیک هستیم. 

جدایی ستاره فرانسوی آرسنال از این تیم

لیون می‌داند که من بازیکن آزاد هستم و آنها نیز اطلاعاتی در مورد جذب من کسب کرده‌اند. اما رقم خوردن این انتقال کمی پیچیده‌ است. من می‌خواهم در اروپا به میدان بروم، مدت زیادی است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده‌ام، دلم برای این مسابقات تنگ شده است. انتقال به لیون پیچیده است، اما نباید فراموش کرد هیچ چیز در زندگی غیرممکن نیست."