انگیزه بالای کامیابی نیا در 6 فینال پیش رو+ عکس

کمال کامیابی‌نیا از زمان حضورش در پرسپولیس دوران موفقی را در این تیم پشت سر گذاشته است و در لیگ برتر با یک نائب قهرمانی و پنج قهرمانی جزو پرافتخارترین بازیکنان حال حاضر این تیم محسوب می‌شود.

هافبک دفاعی جنگنده سرخ‌ها که اکنون در رقابت برای حضور در لیست تیم ملی در جام جهانی قطر نیز قرار دارد، امیدوار است طی 6 بازی باقی‌مانده بتواند در همان مسیر فصول اخیر تیمش را به‌عنوان ارزشمندی نزدیک کند. کاپیتان سوم پرسپولیس که در اتفاقی قابل توجه برخلاف دیگر بازیکنان که سکوت را در پیش گرفته بودند، بعد از بازی با آلومینیوم که منجر به حذف این تیم از جام حذفی شد، با حضور در میکسدزون به عذرخواهی از هواداران پرداخت و ابراز امیدواری کرد بتوانند این ناکامی را با موفقیت در لیگ همراه کنند، اکنون 6 فینال بزرگ را پیش روی خود می‌بیند.

انگیزه بالای کامیابی نیا در 6 فینال پیش رو+ عکس

کمال کامیابی‌نیا که به اهمیت جام قهرمانی این فصل کاملا آگاه است، در شرایطی که 6بازی از فصل باقی مانده و آنها 6 امتیاز از استقلال به‌عنوان رقیب اصلی خود فاصله دارند، سعی دارد با ایجاد انگیزه بیشتر به هم‌تیمی‌هایش این ماموریت بزرگ را با رقم زدن اتفاقی بزرگ به پایان برسانند و باید دید در این مسیر موفق خواهند بود یا خیر.

هافبک جنگنده و ملی‌پوش پرسپولیس اما با تجربه از پنج قهرمانی اخیر خود با پیراهن این تیم، همچنان لیگ را با انگیزه بالاتر دنبال می‌کند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار شماره 11 سرخ‌ها خواهد بود.