هشدار رونی به هواداران یونایتد

اریک تن‌هاگ که تاکنون دو بار با آژاکس قهرمان لیگ هلند شده‌است، با امضای قراردادی سه‌ساله رسما به‌عنوان سرمربی فصل آینده شیاطین سرخ انتخاب شد.

این مربی ۵۲ ساله جایگزین رالف رانگنیک، سرمربی موقت فعلی باشگاه، می‌شود که قرار است به‌عنوان مشاور کار خود را در اولدترافورد ادامه‌دهد.

در حالی که تن‌هاگ یکی از معتبرترین مربیان اروپاست، رونی اصرار دارد که مشکلات منچستریونایتد «یک شبه» از بین نخواهند رفت و این سرمربی هلندی در باشگاه سابقش به زمان نیاز دارد.

رونی، رکورددار گلزن منچستریونایتد و انگلیس، در واکنش به انتصاب تن هاگ در اولدترافورد، به اسکای اسپورت گفت: "بدیهی است که این یک اقدام بزرگ است. خوب است که می‌بینم آنها سرمربی تیم را انتخاب کرده‌اند. باتوجه به آن‌چه دیده‌ام، فکر می‌کنم که کمی فرصت به او داده‌شود. من مطمئن هستم که آنها به او اجازه خواهند داد که تیم را بازسازی کند، زیرا باید این اتفاقی است که باید رخ‌دهد."

بازیکن سابق تیم ملی انگلستان اضافه کرد: "فکر می‌کنم هواداران باید کمی صبور باشند، زیرا شرایط «یک شبه» یا به‌سرعتی که شما می‌خواهید تغییر نمی‌کند. بنابراین آنها باید کمی صبور باشند و تا زمانی پیشرفت تیم و بازی بازیکنان برای پیراهن باشگاه ببینند، صبر کنند. شاید در سه سال آینده، بتوانند قهرمانی را به چالش بکشند."