کار دشوار سپاهان در هفته پایانی

تیم الدحیل قطر بامداد امروز (شنبه) در ادامه دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، مقابل التعاون صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد.

کریم بوضیاف در دقیقه ۱۰ برای الدحیل گلزنی کرد، اما التعاون در ادامه توسط تاوامبو کانا در دقایق ۲۱ و ۳۶ و حسن الامیری در دقیقه ۲۵ به گل رسید و نیمه نخست را با برتری ۳ بر یک به پایان رساند. در نیمه دوم ورق برگشت و ادمیلسون جونیور در دقایق ۵۸ و ۸۴ (از روی نقطه پنالتی) و المعز علی در دقیقه ۸۸ موفق به گلزنی شدند تا الدحیل از شکست، پیروزی بسازد.

شاگردان هرنان کرسپو با این برد، ۱۲ امتیازی شدند و صدرنشینی خود را در گروه D قطعی کردند. تیم‌های التعاون و سپاهان هم با هفت امتیاز و بر حسب بازی رو در رو، در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. سپاهان در هفته ششم به مصاف الدحیل می‌رود و صرف‌نظر از تلاش برای کسب پیروزی، باید امیدوار باشد التعاون به برتری نرسد و خودش در میان برترین تیم‌های دوم گروه‌های پنج‌گانه منطقه غرب قرار بگیرد.

در گروه B هم تیم الشباب عربستان با نتیجه ۶ بر صفر از سد مومبای سیتی هند گذشت. الشباب نیز با ۱۳ امتیاز، صدر جدول گروه را حفظ کرد و پس از الهلال، به دومین تیم عربستانی راه‌یافته به جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد. تیم نیروی هوایی عراق با هفت امتیاز در رتبه دوم جدول گروه B ایستاده است و بیشترین بخت را برای صعود به یک هشتم نهایی دارد.