مشکلات دختر سنگین وزن کشتی ایران

هانیه عاشوری ملی‌پوش سنگین وزن آلیش ایران به وضعیت اردوهای ملی اشاره و بیان کرد: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. آقای دبیر هم به اردو آمد و در مورد مسابقات صحبت کرد. یکسری قول و قرارها هم با ما گذاشت که امیدوارم به آنها عمل کند.

او در مورد شرایط خود پیش از قهرمانی آسیا گفت: از شرایط خودم راضی هستم و تا زمان مسابقات هم آماده‌تر می‌شوم. در مدتی که اردوی ملی نداشتیم تنها تمرین می‌کردم چون حریف تمرینی در استان و حتی اردوی ملی ندارم.

عاشوری در این مورد افزود: وزنم ۱۳۰ کیلوگرم است اما حریف تمرینی من در اردوی تیم ملی ۷۶ کیلوگرم وزن دارد و باید جوری تمرین کنم که به او فشار وارد نشود. این خیلی روی کارم تاثیر گذاشته است چون نمی‌توانم به خوبی تمرین و فن‌هایم را اجرا کنم.

ملی‌پوش سنگین وزن ایران در مورد کسب مدال نقره در مسابقات قرقیزستان گفت: نایب قهرمانی در قرقیزستان به خاطر قدرت یا تمریناتم نبود بلکه به دلیل ناداوری‌ها به طلا نرسیدم. با آقای دبیر هم صحبت کردم که اگر می‌شود یک داور همراه ما به قهرمانی آسیا بفرستند تا اگر ناداوری کردند هوایمان را داشته باشد اما گفت تاثیری ندارد.

مشکلات دختر سنگین وزن کشتی ایران

عاشوری در پایان گفت: درخواست دارم به کشتی زنان بیشتر رسیدگی کنند تا دختران ناامید نشوند. فدراسیون رسیدگی می‌کند اما این حمایت باید بیشتر باشد و در زمینه‌هایی مثل کار و دانشگاه هم دختران را حمایت کنند. ما باید تا الان سر کار می‌رفتیم اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. البته آقای دبیر گفت کار پیدا کنید و اگر نامه‌ای لازم بود به شما می‌دهم. از طرفی دیگر درخواست دادیم به ما حقوق بدهند اما گفتند پول نداریم.