احمد نور در آستانه جدایی از شباب الاهلی

در سال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسیاری از بازیکنانی که از تیم‌های داخلی لیگ برتر ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس رفتند حالا درصدد بازگشت به تیم‌های سابق خود در ایران هستند.

یکی از بازیکنانی که احتمالا به ایران و پرسپولیس برمیگردد احمد نوراللهی است که در تیم شباب الاهلی نیمکت نشین شده است.

احمد نور در این ۵ دیدار، تنها ۱۵۴ دقیقه در زمین بوده و البته با توجه به نتایجی که الاهلی گرفته، بعید است خیلی زود بتواند به تفکرات سرمربی برگردد و دوباره پیراهن اصلی تیمش را بپوشد. الاهلی از ۵ بازی، ۹ امتیاز در لیگ قهرمانان به دست آورده و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده. این تیم ۴ روز دیگر برای کسب صدرنشینی به مصاف فولاد می‌رود و در صورت پیروزی می‌تواند به‌عنوان تیم اول صعود کند. مهدی علی هم در جدیدترین مصاحبه خود گفت: «در حال حاضر تیم خوبی داریم و در حال نتیجه‌گیری هستیم. بنابراین دیگر نیازی به بازیکنان خارج از لیست خود نداریم!»

همین موضوع و سکونشینی نوراللهی در امارات می‌تواند زمینه را برای بازگشت او به پرسپولیس فراهم کند. درست است که مبلغ قرارداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلاری او را پرسپولیس نمی‌تواند متقبل شود اما در سال جام جهانی، نوراللهی نیاز به حضور کامل در ترکیب تیمش دارد. بخصوص که او از جمله بازیکنان کلیدی و ثابت تیم ملی است که اسکوچیچ هم برای موفقیت ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ حساب ویژه‌ای روی توانایی‌هایش باز کرده است. نوراللهی همیشه علاقه خود را به پرسپولیس ابراز کرده و به حضور دوباره در این تیم چراغ سبز نشان داده. شرایط فعلی او و همچنین افت پرسپولیس در این فصل هم می‌تواند این انتقال را جدی‌تر کند. باید منتظر اخبار جدید در این زمینه باشیم و ببینیم آیا هواداران پرسپولیس می‌توانند بازگشت احمد نور را جشن بگیرند یا نه؟

احمد نور در آستانه جدایی از شباب الاهلی