قابی زیبا از یحیی در کنار دستیارانش+ عکس

این کادرفنی توانسته کار نیمه تمام کالدرون را در لیگ نوزدهم تمام کند و با پوکر قهرمانی ادامه دهنده مسیر برانکو باشد و همچنین این کادر در لیگ بیستم نیز کورس نفسگیر را از سپاهان برد تا ربان‌های جام بازهم سرخ‌رنگ بماند.

حال اما سخت‌ترین روزهای کادرفنی کاملا ایرانی پرسپولیس ، در لیگ بیست و یکم فرا رسیده است. پرسپولیس بهترین فرصت را داشت با پیروزی در دربی فاصله را به سه امتیاز کاهش دهد و پس از آن با غلبه‌بر هوادار با شرایط مطلوبی به تعطیلات لیگ برود اما دو تساوی کلافه کننده برای سرخ‌ها و پس از آن حذف از جام حذفی با شکست خانگی همه چیز را علیه این تیم کرد.

کادر فنی سرخ‌ها از مهرداد خانبان و محمد عسگری به عنوان آنالیزور، مظاهر رحیم‌پور بدنساز، داود فنایی مربی گلرها، کریم باقری و حمید مطهری مربی، افشین پیروانی سرپرست و در نهایت یحیی گل‌محمدی با عنوان سنگین سرمربی پرسپولیس تشکیل شده است.

قابی زیبا از یحیی در کنار دستیارانش+ عکس

هر یک از این نفرات روزهای سخت و پرالتهابی را پیش رو دارند و در راس آن‌ها یحیی گل‌محمدی فشار و استرس زیادی را تجربه خواهد کرد و در عین حال باید متفکرانه‌تر از همیشه تیمش را رهبری کند. این عکس دسته جمعی را می‌توان قاب اتحاد کادرفنی پرسپولیس نامگذاری کرد.