توصیه نماینده مجلس به وزیر ورزش +فیلم

امکانات رفاهی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و مرحله دوم بازسازی این خانه کشتی انجام و امروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

* در حالی که اعلام شده مراسم امروز از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود اما با توجه به حضور وزیر ورزش در اردوی وزنه‌برداری، مراسم با ۲۰ دقیقه تاخیر شروع شد.

* محمد بنا سرمربی کشتی فرنگی و کادر فنی، پژمان درستکار سرمربی کشتی آزاد در سالن حضور داشتند. فرنگی‌کارانی که در اردو هستند هم در مراسم شرکت کرده بودند.

* وزیر ورزش با حضور در خانه کشتی شهید هادی، بازدیدی از امکانات داشت. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم توضیحاتی را درباره بازسازی این خانه کشتی به وزیر ارائه کرد.

* در ابتدای مراسم کلیپی از مسابقات کشتی‌گیران در میادین مختلف پخش شد که لبخند مربیان، فرنگی‌کاران و وزیر را به دنبال داشت.

* ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی هم در مراسم حضور داشت‌. وی با اشاره به حلسه‌ای که با حمید سجادی داشته، گفت: اگر می‌خواهیم افتخارات افزوده شود و جوانان بیشتری وارد رشته کشتی شده و پرچم ایران را برافراشته کنند،  باید به کشتی‌گیران میدان داده شود که با دست خالی امکان‌پذیر نیست. هر سفر کشتی هزینه‌های سنگینی دارد.

وی خطاب به وزیر ورزش، عنوان کرد: آقای سجادی! شما به تزریق بودجه در اردیبهشت اشاره کردید. شما فدراسیون کشتی را نباید با فدراسیون دیگر هم سطح بدانید. مدال‌هایی که این رشته دارد و پرچم کشورمان را بارها برافراشته کردند، نیاز به همراهی بیشتری دارند. امیدوارم در آینده نزدیک با غیرت و جدیتی که کشتی‌گیران دارند، می‌توانند قهرمان المپیک شوند.

فیلم این دیدار را در زیر مشاهده می‌کنید:

حجم ویدیو: 6.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17