نکونام راه موفقیت در آسیا را می‌داند

ساسان حسینی در مورد صعود بی حرف و حدیث تیمش به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: صدرنشینی و قطعی کردن صعود پیش از بازی های روز پایانی نشان می دهد که تیم ما به درستی کاری که باید را انجام داده است. این موفقیت در شرایطی به دست آمد که حریفان سرسختی در دور گروهی داشتیم.

او با اشاره دوباره به سختی گروه فولاد خوزستان در آسیا افزود: همگروهی با تیم های الغرافه و شباب الاهلی که مهره های گرانقیمت و سرشناسی دارند، کار را برای صعود ما سخت کرده بود. در رویارویی با همین تیم ها، با برنامه و شایسته ظاهر شدیم تا یک بار دیگر مشخص شود آقای نکونام به عنوان یک مربی که سال ها در عرصه بین المللی بازی کرده، راه موفقیت در آسیا را می‌داند.

نکونام راه موفقیت در آسیا را می‌داند

مهاجم فولاد در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توان رویارویی با حریفان قدرتمند دور حذفی را دارد گفت: قطعا که دارد! در این چند وقت اخیر چه در لیگ برتر، چه در سوپرجام و چه در لیگ قهرمانان آسیا، همه به خوبی سطح فوتبال ما را دیدند. من به موفقیت فولاد در ادامه راه خوشبین هستم.

حسینی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعداد بازی های کمی که در این فصل انجام داده، چه هدفی را در فولاد دنبال می کند تاکید کرد: به خاطر دیر اضافه شدن در ابتدای فصل از ترکیب تیم دور شدم ولی هنوز هم که در هفته های پایانی فصل هستیم این انگیزه را دارم که در تمرینات و بازی ها بهترین عملکردم را برای فولاد داشته باشم. خوشبختانه در جوی قرار دارم که فرصت برای رقابت و پیشرفت فراهم است.